Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Skal kjøpe nytt spisebord. Bør vi kjøpe spisebord med uttrekk eller uten? Erfaring? Anonymous poster hash: fa12a...f97
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Jeg vet ikke om noen som har angret på at de har kjøpt med uttrekk (eller mulighet for å hekte på ekstra lemmer), men jeg vet om flere som angrer på det motsatte. Bare pass på hvor beina havner når bordet trekkes ut, vårt er håpløst, noen blir garantert sittende med et bordbein midt mellom beina når vi trekker det ut. Anonymous poster hash: 58563...e4a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Hvis dere skal bruke det til mange eller til noe som tar mye plass innimellom er uttreksbord smart. Om det er uaktuelt dropper du det, men husk at med barn blir det forhåpentlig ikke uvanlig å være noen ekstra ved bordet etter hvert. Anonymous poster hash: 38579...617
Gjest Julia1984 Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Kjempe ok med utrekk. Vi har det. Til vanlig står det som 8 mannsbord, men kan trekkes ut og ha plass opptil 20 personer. Vi kan regulere bordet slik at det tilpasser hvor mange gjester vi har
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Jeg har ikke uttrekk på mitt spisebord og det er noe jeg savner. Neste bord skal ha uttrekk så jeg kan invitere flere til middag, ungene kan ha flere venner med hjem fra skolen og bedre plass til aktiviteter rundt bordet. Anonymous poster hash: 17dd3...1a0
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 Jeg har heller ikke uttrekk på kjøkkenbordet, men så er det 3 meter i vanlig tilstand. Anonymous poster hash: 38579...617
scarecrow2011 Skrevet 15. januar 2014 #7 Skrevet 15. januar 2014 Kjempe ok med utrekk. Vi har det. Til vanlig står det som 8 mannsbord, men kan trekkes ut og ha plass opptil 20 personer. Vi kan regulere bordet slik at det tilpasser hvor mange gjester vi har Kan jeg spørre hvilket det er/ hvor det er kjøpt? Vi trenger et sånt har til 8 stående til vanlig men får vi gjester blir det fryktelig trangt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå