Gå til innhold

Havregrøt eller to knekkebrød med leverpostei til frokost? Hva er sunnest.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hilsen ei som vil ned i vekt, men har null peiling på mat, og kosthold..   :arwen:

Anonymous poster hash: d7843...8c5

Fortsetter under...

Skrevet

Havregrøt er sunnest (spesielt om du lager den uten melk).

Skrevet

Hva som er sunnest kommer an på hva du spiser resten av dagen, hvordan grøten er laget, hvilken type knekkebrød det er osv.

Anonymous poster hash: f4615...d68

Skrevet

Havregrøt er sunnest (spesielt om du lager den uten melk).

Eller spesielt om du lager den med melk om du ellers får i deg lite melkeprodukter.

Anonymous poster hash: f4615...d68

Skrevet

havregrøt blir ikke så sunt lenger når du har sukker på,som jeg regner med du har på.

Anonymous poster hash: 38171...d1d
Skrevet

Havregrøt med sukrin eller sukrin gold.

Anonymous poster hash: f4705...688

Annonse

Skrevet

Havregrøt metter lengst da, så det er jo sånn sett bedre enn knekkebrød. Du kan jo ta bær eller frukt i stedet for sukker. Selv liker jeg godt å bruke honning, men jeg slanker meg ikke og har aldri gjort det, så vet jo egentlig ikke hva som er sunnere enn andre ting (når et kommer til sånne nyanser...)

Anonymous poster hash: 40701...8c1
Skrevet

Jeg spiser knekkebrød (husmann) med cottage cheeze, ikke smør!!! Og agurk. Agurk er det nesten ingen kalorier i. Jeg har gått ned 3.5 kg på 15 dager. 1 dl ekstra lett melk.

Anonymous poster hash: 19c0e...423

Skrevet

Jeg spiser knekkebrød (husmann) med cottage cheeze, ikke smør!!! Og agurk. Agurk er det nesten ingen kalorier i. Jeg har gått ned 3.5 kg på 15 dager. 1 dl ekstra lett melk.

1 knekkebrød foresten. Bruker også leverpostei en gang i blandt.

Skrevet

Hva med å variere litt, så du ikke blir lei?

Skrevet

Havregrøt er jo absolutt sunnest. Lag med 30 gram havregryn, dobbelt med vann/ekstralettmelk, sukrin og noen skiver banan. Ha i litt linfrø også. Gode fettsyrer og bra med energi! 

Skrevet

Hvordan går det an å holde seg mett mer enn 30 min på et eneste knekkebrød?

Skrevet

Masse agurk ;)

Annonse

Skrevet

Havregrøt er jo absolutt sunnest. Lag med 30 gram havregryn, dobbelt med vann/ekstralettmelk, sukrin og noen skiver banan. Ha i litt linfrø også. Gode fettsyrer og bra med energi!

Husk det er 116 kalorier i en banan. Men den metter bra da :)

Skrevet

Husk det er 116 kalorier i en banan. Men den metter bra da :)

Derfor jeg skrev "noen skiver" ;-)

Skrevet

Husk det er 116 kalorier i en banan. Men den metter bra da :)Anonymous poster hash: 19c0e...423

Derfor jeg skrev "noen skiver" ;-)
beklager, øynene er ganske små i dag, jeg så det ikke ;)

Skrevet

Både grove knekkebrød og havregrøt er veldig sunt. Du behøver absolutt ikke ha dårlig samvittighet for å spise hverken det ene eller andre :) Bruk sukrin eller bær/frukt (evt.syltetøy uten sukker) på grøten, og sunt pålegg på knekkebrødene. :)

Skrevet

Havregrøt. Mye salt i leverpostei.

Anonymous poster hash: ad7dc...e91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...