Gå til innhold

trenger tips til pedagogiske aktiviteter tilpasset 2 åringer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått i oppgave å planlegge og gjennomføre pedagogiske aktiviteter tilpasset alderen 2 år,det er snakk om i barnehage.

Noen som har forslag?

Anonymous poster hash: 565b5...5dd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puzzle, lære de primærfargene, dans og balansering (koordinasjon), plastilina (lage rund ball, pølse...), sangleker som krever konkrete bevegelser..  Det var de jeg kom på nå.

Skrevet

'det kan forresten være utenfor barnehagen og,var en i klassen som valgte akvariet.

Men siden det er opptatt så må jeg velge noe annet.

Skrevet

Puzzle, lære de primærfargene, dans og balansering (koordinasjon), plastilina (lage rund ball, pølse...), sangleker som krever konkrete bevegelser..  Det var de jeg kom på nå.

Fargene er de veldig flink med allerede,men de andre tipsene dine skal jeg ta med meg :)

Skrevet

Ta en tur i skogen og la dem utforske snø, grener ol. Ak i en liten bakke la dem trene på å ta seg frem i ulendt tereng ol.

Anonymous poster hash: 867eb...730
Skrevet

leke "hvem er under teppet". Uten at de trenger å gjette da, men bare løfter opp teppet etter sangen. Male, tegne, pusle.

Samling med konkreter (ha med noen dyrefigurer, snager om dyrene, hva sier dyrene, fargelegge kopier fra en tegne/malebok med dyr (de klarer ikke tegne innafor, men gøy å tegne over)... noen som vet hva dyra sier?)

Anonymous poster hash: 36d5b...1cd
Skrevet

Farge snøen med flaske sprayvann med konditorfarge i

Skrevet

Farge snøen med flaske sprayvann med konditorfarge i

Men da får jeg spørsmålet hva som er pedagogisk med å gjøre det.

Skrevet

Blåse såpebobler, blåse maling til bilder, gjøre grimaser og leke med tungen foran speil. Munnmotorikk.

Anonymous poster hash: fc450...a22

Skrevet

Ansiktsmaling, barna velger fra bilder hva de vil ha. De blir fornøyd selvom det ikke blir perfekt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...