Gå til innhold

Jeg som lagde to spåtråder her tidligere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koste meg med å trene intuisjonen min her som anonym (fordi med nick blir meldingsboksen bombardert) men dessverre så ble begge trådene kuppet av en som bare kom med tullesvar. Så dette var egentlig bare en beklagelse til dere som ikke fikk svar.

Kommer ikke til å spå igjen her pga det, så det er synd at noen tullinger ødelegger for de som kanskje syntest det var spennende. For meg ble intuisjonen blokkert ved forstyrrelsen, veldig surt.

Takk for meg.

Anonymous poster hash: 54cdc...70a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig at NOEN skal ødelegge for så mange :/ 

Anonymous poster hash: adc95...a5f
Skrevet

Takk for at du sier ifra om det i alle fall. :)

Det var greit å vite hvorfor man aldri fikk noen svar.

Ha en fin kveld videre.

Anonymous poster hash: 855cf...632
Skrevet

Så kjedelig. :( Synes det er så spennende med spåtråder.

Skrevet

Det har jeg stor forståelse for.

Hvis du skulle føle for det igjen, så ta gjerne en kikk på meg en gang. Du skrev du ville ta en kikk til på meg i den tråden, men det oppdaget jeg ikke før senere. Jeg hadde visst "stengt av" og skulle prøve å åpne meg så du fikk sett bedre. Men har stor forståelse for at du trekker deg når enkelte ødelegger slik som det ble gjort i den tråden!

Du hadde en helt annen måte å ordlegge deg på ift det du så enn noen av de andre, så jeg satt bare igjen med et positivt inntrykk av det du gjorde.

Bruk energien og evnene dine der det blir positivt for deg.

Lykke til videre :)

Skrevet

Du traff hvertfall overraskende bra på meg :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Åh kan du ikke spå meg litt da, åhværsåsnillprettyplease? Jeg har ikke spurt i noen andre tråder :)

Skrevet

Kan spå dere jeg. Har god fantasi.

PS: beklager at jeg kuppet tråden med tullesvar, men jeg trodde det bare var tull og var med på "leken"

Anonymous poster hash: 1c308...2c6

Skrevet

Kan du hjelpe meg å se etter hus nøkkelen min?

Det er en enkel nøkkel på em bamse nøkkel knipe :-P

Finner den ikke noen plass :'(

Anonymous poster hash: 18f59...cc8

Skrevet

Jeg synes det er helt greit at du holder deg unna.

Jeg kan virkelig ikke fordra slike som skal spå på et forum. Og dessuten mener jeg det ikke hører hjemme på et forum for foreldre med barn. Det finnes egne sider for slikt, og mener dere burde holde dere der.

Beklager, men slik er mitt syn. Ikke vondt med direkte mot deg. Men er sterkt uenig i spåing på siden her.

Anonymous poster hash: f39f0...071
Skrevet

PS: beklager at jeg kuppet tråden med tullesvar, men jeg trodde det bare var tull og var med på "leken"Anonymous poster hash: 1c308...2c6

Jeg svarer også på noen sånne tråder av og til. Det er bare tull, men ganske morsomt når det kommer tilbakemeldinger om hvor godt jeg treffer ;)

Drømmetyding er jeg derimot faktisk ganske god på. Folk forstår ikke hvor mye de utleverer om seg selv når de forteller om drømmene sine.

Anonymous poster hash: 272b9...c22

Skrevet

PS: beklager at jeg kuppet tråden med tullesvar, men jeg trodde det bare var tull og var med på "leken"Anonymous poster hash: 1c308...2c6

Jeg svarer også på noen sånne tråder av og til. Det er bare tull, men ganske morsomt når det kommer tilbakemeldinger om hvor godt jeg treffer ;)

Drømmetyding er jeg derimot faktisk ganske god på. Folk forstår ikke hvor mye de utleverer om seg selv når de forteller om drømmene sine.

Anonymous poster hash: 272b9...c22

Hva betyr det når jeg drømmer at jeg får ett nytt barn med eksen som jeg ikke kan fordra?

Samme natt drømmer jeg også at barnefaren har fått seg ny dame som ikke behandler sønnen våres bra,så jeg klikket vinkel på hun,i drømmen altså.

I virkeligheten tror jeg ikke han har dame en gang akkurat nå.

Anonymous poster hash: 59e17...009

Skrevet

??

Anonymous poster hash: 59e17...009

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...