Gå til innhold

Jeg er gravid. Fyller 42 år neste måned.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer! Jeg er 41 og vi prøver på å få en til. :)

Anonymous poster hash: 922da...518

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har flere venner som fikk første barn etter 36 jeg :) Går så bra at. De klarer både svangerskap og barseltiden vel så bra som "unge, spreke" mødre :) Men nå er vi vel alle innefor kategorien "i god form",- ikke noe konkurranseatleter, men vi trener en del sammen og hver for oss,- og er sånn litt over snittet sunne. Ikke at jeg skal skryte på meg og være så innmari sunn, men ser jo at selv om jeg ser ENORMT forbedringspotensiale i min families spisevaner, så er det skremmende mange som er mye verre enn oss...

SÅ som du sier. Du er i god form, og alt på stell,- hvorfor ikke? Jeg er ikke 40 enda, og er ferdig med barn. Men ikke pga alder,- pga at jeg har fått de ban jeg ville ha..(og, nå tenkte vi tre, men ble bare to.. Sånn blir det når det går over tre år før de sover natta over, og i tillegg knapt sover på dagtid...Man må liksom ha tid nok til og LAGE barn også, uten at allerede fødte barn er til stede...He-he....)

Lykke til.

Anonymous poster hash: ee66b...d58
Skrevet

Gratulerer:) hærlig, og godt å høre! Jeg er 37 år og ønsker 2 barn til.

Skrevet

Er 36 og ikke sikker på om jeg er ferdig med barn eller ikke :) Gratulere :)

Skrevet

Gratulerer! Jeg fikk første da jeg var 36,5, andre da jeg var 38,5, og nå er jeg 41 og har termin om to uker :-)   Jeg tenker ikke at jeg er gammel, bare at mange andre er unge... :-) Det har nok med at barna mine er så like i alder (2,5 og 4,5 og 0 (snart:-). Hadde jeg hatt barn på 10 - 20 år fra før, ville jeg nok synes jeg nå var blitt litt gammal...

Skrevet

Fikk mitt første og eneste barn da jeg hadde fyllt førti. Var langt fra den eldste på barsel. Lykke til HI

Anonymous poster hash: 5e9c2...9e1

Skrevet

Gratulerer! Jeg fikk første da jeg var 36,5, andre da jeg var 38,5, og nå er jeg 41 og har termin om to uker :-)   Jeg tenker ikke at jeg er gammel, bare at mange andre er unge... :-) Det har nok med at barna mine er så like i alder (2,5 og 4,5 og 0 (snart:-). Hadde jeg hatt barn på 10 - 20 år fra før, ville jeg nok synes jeg nå var blitt litt gammal...

Det har du rett i. Jeg er 41 og vi har to barn. Den ene er 2 og den andre 22. :) Følger meg som en gammal mamma. :fnise:

Anonymous poster hash: 922da...518

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...