Gå til innhold

UIB - er det obligatoriske forelsninger ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en bachelor grad fra HIB. Der var det mye obligatorisk oppmøte.

Lurer nå på å ta en videreutdanning via Universitet i Bergen, mens jeg er hjemme med minstemann... Men går det Ann å kombinere? Fulltidstudie og en som ikke er i barnehage? (Leser og skriver gjør jeg etter leggetid). Gjort før og fungerer om ener strukturert. :)

Dersom det er få obligatoriske så kan noen passe han de dagene de er undervisning.

Andre søsken er i barnehage :)

Anonymous poster hash: 027be...a76

Skrevet

Du må jo sjekke hvert enkelt emne.. Herregud.. I noen emner er alt obligatorisk, andre bare eksamen. Noen har mye oblig., andre emner lite..

Anonymous poster hash: 75c0f...488

Skrevet

Jeg studerer ved uib, tok 30 studiepoeng sist semester uten å møte opp på annet enn eksamen. Men det finnes også emner der det er mye obligatorisk oppmøte.

Gå inn på nettsidene til uib, søk opp de emnene du er interessert i og les på emnebeskrivelsen,. Da finner du ut om det er obligatorisk oppmøte, og eventuelt hvor mye som er obligatorisk, på de aktuelle emnene.

Anonymous poster hash: 1cfe6...53a
Skrevet

Takk for svar :)

Jeg gjorde slik du nr 2 sa, men fant ingen ting på det emne jeg ønsket å ta.

(Fant på andre emner). Antar at det ikke er noe obligatorisk da, men ta en telefon til dem jeg.

Kan jeg spørre hva du tok eksamen i?

Hi

Anonymous poster hash: 027be...a76

Skrevet

Jeg er fulltidsstudent og hjemmeværende med en liten ved uib. Det varierer veldig mye hvor mye som er obligatorisk. Men jeg har i gjennomsnitt 7 dager med obligatorisk i mnd.

Anonymous poster hash: e2a5c...551

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...