Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Hvordan merket dere det? Er det sånn at mensen ikke kommer når man har den pillefrie uka? Kan det evt. være andre grunner til at den ikke gjør det? Anonymous poster hash: ca04d...f64
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Jeg merket det pgav mensmurringer før jeg hadde blitt ferdig med brettet. Og når mensen ikke kom til rett tid var det egentlig ganske åpenbart. Skal sies at jeg ikke var så flink til å huske pillene til en hver tid så det kom ikke som noe sjokk akkurat. Men husk, alle er forskjellige Kommer ikke mensen til rett tid ville jeg definitivt kjøpt meg en test snarest. Lykke til Anonymous poster hash: a6129...428
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Tusen takk for svar. Anonymous poster hash: ca04d...f64
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 jeg gikk veldig langt med p piller og som gravid fant det ikke ut før i uke 28 pga da så jeg spark fra utsiden av magen min. men partneren min og jeg tok det fint og barnet 2 år og har ingen problemer Anonymous poster hash: e7f3e...6ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå