Gå til innhold

Hvilket trimester av svangerskapet gikk raskest og treigest synes du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 27 og det er enda ti laange uker igjen til permisjonsstart! Gode gud, jeg gleder meg.. Men tiden går sakte :( 

Anonymous poster hash: aa7ba...377
Videoannonse
Annonse
Skrevet

fortest : 2 trimester

sakte : 3 trimester

Skrevet

tregest: 1. trimester eller frem til ordinær ul. var jo så spent. deretter gikk det fort hele veien. var også i veldig dårlig form 1. trimester noe som gjorde at tiden gikk ekstra sakte.

Raskest: 3. trimester. ble aldri lei

Anonymous poster hash: 0399b...d96

Skrevet

Fortest: første.. Oppdaget ikke svangerskapene før jeg var 9, 11 og 14 uker på vei:)

Tregest: siste.. Stooooor, tuuuuung, klarer ikke se føttene, magen er i veien og man har ventet lenge nok:)

Anonymous poster hash: 9b5ff...ff6

Skrevet

3. gikk raskest fordi jeg fødte 3 uker før termin, så det var plutselig over. ;)

1. gikk treigest fordi jeg ventet så innmari på å komme forbi den mest risikofylte tiden og kunne tørre å begynne å glede meg.

Anonymous poster hash: 94f78...244
Skrevet

Trimester 1. Mistet sent to ganger på ett halvt år og har vært i 1. Trimester leeeeenge uten å få noe igjen for det.

Er nå i 1 igjen og blir fulgt opp i hodet og ræva av sykehuset. Håper jeg får oppleve resten nå.

Anonymous poster hash: d7303...5bd

Skrevet

Trimester 1 gikk raskt da jeg ikke visste jeg var gravid før 2 mnd på vei;-)

Trimester 2 gikk tregt.

Anonymous poster hash: 8bcf6...490

Skrevet

Første trimester går jo fortest. Det er jo i praksis bare på 8 uker.

Anonymous poster hash: 4aa97...976

Skrevet

Raskest må være 2 trimester og tredje var det som gikk treigest sist. Nå har både første og andre trimester rast avgårde, så da krysser vi fingrene for at tredje også gjør det :-)

Skrevet

Jeg syns første gikk tregest, for da lå jeg på sofaen og spøy det meste av tiden. Raskest tror jeg må ha vært 2.

Anonymous poster hash: c1b09...2c2
Skrevet (endret)

Første trimester og siste 4 ukene i 3 trimester var mest langtekkelig med de tre andre, blir nok det samme denne fjerde gangen tenker jeg.... Andre trimester og deler av tredje gikk greit.

Endret av Ugl@ ruger...
Skrevet

2. Var raskest, men 3. slutter jo aldri.. :/

Anonymous poster hash: b5e2e...e32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...