Nullstress;) Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Men hvor mange brudekjoler prøvde dere før dere fant den dere ville ha??? Har sååååå lyst til å prøve, men er redd for å finne en jeg vil ha nå!! For jeg kommer (nesten helt sikkert) til å ombestemme meg innen tiden er inne Skal gifte meg høsten 2015, og planen er å kjøpe kjole vårparten 2015. Men vil prøve nå!
klishe89 Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Prøvde 5-6. To forskjellige steder. Ombestemte meg ikke ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Du burde egentlig føre en oversikt og gi oss oppdatering rett før bryllupet over hvor mange kjoler du prøvde og hvor mange ganger du evt ombestemte deg Lykke til i jakten etter din kjole Må være koselig å ha et slikt bryllup å se frem til Anonymous poster hash: ac3eb...c50
Nullstress;) Skrevet 14. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2014 Haha, bare vent! Dere kommer til å HATE MEG OG MITT H..... BRYLLUP! Skal prøve å begrense meg
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Haha, bare vent! Dere kommer til å HATE MEG OG MITT H..... BRYLLUP! Skal prøve å begrense meg Synes det er koselig med slike tråder, jeg. Ønsker meg en mann selv, men han har gjemt seg godt. Så inntil da gleder jeg meg på andres vegne Anonymous poster hash: ac3eb...c50
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Jeg kjøpte min 9 mnd før, prøvde bare 6 stk. Ombestemte meg ikke, men hadde noen perioder med småangst fordi jeg så andre fine kjoler. Men det var nok rett kjole:) Anonymous poster hash: f7b97...c99
Nullstress;) Skrevet 14. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2014 Har lyst til å nyte kjoleprøvingen så lenge som mulig vil ikke finne den rette nå, det blir som å vite hva jeg får i julegave julen 2015 men blir så utålmodig av å vente! Haha, luksusproblem
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. januar 2014 #8 Skrevet 14. januar 2014 Jeg fridde i september 2011. Begynte å se på kjoler da. Fant Kjolen! i juli 2012. Brukt på finn. Reiste å prøvde og tok med hjem. Kikket videre frem til vi giftet oss i sommer. Og det hender jeg ser noen enda. Har ikke funnet noen annen kjole som er så fin eller som jeg ville giftet meg i. Jeg er muligens litt kresen da
Nullstress;) Skrevet 14. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 14. januar 2014 Jeg er nok veldig kresen! Tror jeg har sett på tusenvis av kjoler (på nett og tv vel og merke) og funnet kanskje 10 jeg ville prøvd
Musemorbr / Skrevet 14. januar 2014 #10 Skrevet 14. januar 2014 Finner du drømmekjolen nå, rekker du kanskje å kjøpe den brukt til en brøkdel av prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå