Gå til innhold

Beklager damer, er i "det hjørnet" i kveld ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hvor mange brudekjoler prøvde dere før dere fant den dere ville ha???

Har sååååå lyst til å prøve, men er redd for å finne en jeg vil ha nå!! For jeg kommer (nesten helt sikkert) til å ombestemme meg innen tiden er inne ;)

Skal gifte meg høsten 2015, og planen er å kjøpe kjole vårparten 2015. Men vil prøve nå! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde 5-6. To forskjellige steder. Ombestemte meg ikke ;-)

Skrevet

Du burde egentlig føre en oversikt og gi oss oppdatering rett før bryllupet over hvor mange kjoler du prøvde og hvor mange ganger du evt ombestemte deg ;)

Lykke til i jakten etter din kjole :) Må være koselig å ha et slikt bryllup å se frem til :)

Anonymous poster hash: ac3eb...c50
Skrevet

Haha, bare vent! Dere kommer til å HATE MEG OG MITT H..... BRYLLUP! ;)

Skal prøve å begrense meg ;)

Skrevet

Haha, bare vent! Dere kommer til å HATE MEG OG MITT H..... BRYLLUP! ;)

Skal prøve å begrense meg ;)

Synes det er koselig med slike tråder, jeg.

Ønsker meg en mann selv, men han har gjemt seg godt. Så inntil da gleder jeg meg på andres vegne ;)

Anonymous poster hash: ac3eb...c50

Skrevet

Jeg kjøpte min 9 mnd før, prøvde bare 6 stk. Ombestemte meg ikke, men hadde noen perioder med småangst fordi jeg så andre fine kjoler. Men det var nok rett kjole:)

Anonymous poster hash: f7b97...c99

Skrevet

Har lyst til å nyte kjoleprøvingen så lenge som mulig ;) vil ikke finne den rette nå, det blir som å vite hva jeg får i julegave julen 2015 ;) men blir så utålmodig av å vente!

Haha, luksusproblem ;)

Skrevet

Jeg fridde i september 2011. Begynte å se på kjoler da. Fant Kjolen! i juli 2012. Brukt på finn. Reiste å prøvde og tok med hjem.

Kikket videre frem til vi giftet oss i sommer. Og det hender jeg ser noen enda. Har ikke funnet noen annen kjole som er så fin eller som jeg ville giftet meg i.

Jeg er muligens litt kresen da :P

Skrevet

Jeg er nok veldig kresen! Tror jeg har sett på tusenvis av kjoler (på nett og tv vel og merke) og funnet kanskje 10 jeg ville prøvd ;)

Skrevet

Finner du drømmekjolen nå, rekker du kanskje å kjøpe den brukt til en brøkdel av prisen. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...