Gå til innhold

Far som truer med å knipe nedi barna hvis de ikke hører etter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må du høre etter ellers så skal du få!

Hva var det jeg sa? Nå gjør du som jeg sier ellers så må jeg komme og knipe nedi deg!

Dere hater meg dere! Forbanna bortskjemte drittunger!

Faen altså, nå er det nok!

Når barna gråter og trenger trøst, nekter han moren å blande seg inn fordi hun undergraver hans autoritet. Barna sitter da og roper på mamma og gråter. Faren mener det er trass.

Kom med deres synspunkter.

Anonymous poster hash: 0fe7e...0ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knipe nedi?

Anonymous poster hash: ba8e8...de8

Skrevet

Ta hardt i dem.

Anonymous poster hash: 0fe7e...0ed
Skrevet

Dette er IKKE omsorg. Han undergraver faktisk seg selv som far ved å true og mishandle dem. Dette er ikke trass, det er frykt, redsel og sorg over manglende trygghet. 

Håper moren er tøff nok til å gå i mot faren og skaper et tryggere tilværelse for barna. Jeg ville for min del ha forlatt denne mannen. 

Anonymous poster hash: 39c03...76f
Skrevet

Barnevernsmateriale.

Anonymous poster hash: 65d90...866
Skrevet

Min far og mor var nesten akkurat som du beskriver. Sliter med det nå som voksen også. Ta kontakt med barnevernet.

Anonymous poster hash: 59e94...9d0

Skrevet

Jeg har aldri hørt uttrykket men om det bare betyr å ta hardt i dem synes jeg ikke det er så ille. Jeg her også sakt til ungene mine ting som at om de ikke kommer nå, så må jeg komme å hente dem med makt. Det blir vell noe av det samme?

Hva som er ok av sånt kommer helt ann på situasjonen. Kansje er det trass og undergraving av hans autoritet, Kansje ikke.

Anonymous poster hash: 7ef7c...52a

Skrevet

Voksne som kommer med slike trusler, banner og kaller barna sine stygge ting burde ikke hatt barn!

Alle blir vi frustrerte på barna våre men sånt sier vi ikke!!! Tenk dere hvor utrygge og redde barna blir.

Hadde jeg vært i et forhold med en slik mann hadde jeg tatt barna og dratt.

Anonymous poster hash: 61471...a4e

Skrevet

Har nulltoleranse for trusler, banning og kalle barna stygge ting. Hadde tatt barna med meg til et annet rom og bedt mannen om å bestemme seg om han vil ha en familie eller ikke. Hadde ikke stusset på å kasta mannen på dør hvis han ikke forandrer oppførsel.

Skulle ønske mamma hadde ryggrad til å gjøre det samme for oss når vi var små. Måtte vokse opp med voldelig far.

Anonymous poster hash: c506d...54e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...