Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Puppene mine har skrumpet inn den siste uken og jeg har nesten ikke produsert en dråpe melk. Babyen min på 4 mnd er sulten og gråter hele tiden, og jeg har prøvd å lagt han til hver annen time for å øke produksjon, dessverre uten hell. Har prøvd å gi noen seier grøt, men da ble han rasende. Aner ikke hva jeg skal gjøre? Hadde null ammeproblemer med forrige barn. Anonymous poster hash: 6bc7b...7f5
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Hadde det sånn på forrige barn.. Måtte bare starte med mme for det var ingenting å hente i mine pupper. Var helsesøster som anbefalte meg å starte på mme. Anonymous poster hash: 211e4...549
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Det kan dessverre skje:( og blir du stresset er det enda verre for produksjonen. Jeg ville ha kjøpt mme men lagt til babyen til puppen først. Evt pumpe deg annenhver time/ de gangene babyen ikke vil ha pupp. Det går fint an å delamme så lenge babyen er intr i puppen etter oppstart av flaske:) jeg har delammet® med begge barna mine. Gir alltid pupp først også flaske hvis baby ikke er fornøyd. Er da lurt å ha flasketut med mindre hull enn anbefalt. Så baby må jobbe litt med flasken også. Jeg bruker tut med 2 hull til min 4 mnd gamle baby. Uansett hva du gjør så skal du være stolt og glad for at du har klart å amme babyen din i 4 mnd:) og ro ned. Stress er drepen for morsmelken. Anonymous poster hash: a9600...41f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå