mamma_bergen Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Tønnebomber og andre bomber!?! Det er helt forferdelig at mennesker kan gjøre slikt mot andre mennesker! Også mot barn, det er bare helt sykt..De er helt og totalt uskyldig oppi det hele og jeg får vondt langt inn i sjelen. Jeg har lyst å gå og klemme på datteren bare fordi jeg vet hun er trygg, men da får jeg nesten dårlig samvittighet pga alle de barna som ikke har det trygt.. Mulig jeg er treg, men hvordan kan resten av verden sitte og se på dette uten å gripe inn?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Nå så ike jeg nyhetene i dag, men er helt enig med deg! Det sitter en gjeng menn og diskuterer om dette skal kalles krig, konflikt, borgerkrig eller hva pokker det er. Imens lider sivilbefolkningen og blir utsatt for så grove overgrep at det er et nytt overgrep å overse det! Anonymous poster hash: d1d3b...c3a
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Jeg leste ikke innlegget ditt av frykt for at der står noe jeg ikke orker ta inn over meg. Jeg ville bare si meg enig i at det de holder på med der nede er grufullt!!! Jeg sluttet å se nyhetene i fjor en gang, jeg orker rett og slett ikke å få all elendigheten inn i stuen til meg. Jeg får store problemer med søvn og tanker i lang tid etterpå. Bare det å svare her setter igang bildene i hodet. Stakkars, stakkars mennesker som lider der ute! Anonymous poster hash: 093a4...efb
Zaphira Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Jeg har det på samme måte og tar meg selv i å undre hvorfor den elendigheten og lidelsen i Syria fortsatt får pågå og INGEN griper inn, gjør noe, avverger, forebygger. Det gjør vondt i hjertet å se barn og unge blir lemlestet, skutt på kloss hold og brutalt myrdet for at de bor i og er en del av syrias befolkning. Skulle gjort noe for å hjelpe, men hva? Føler en avmakt av å sitte å se på å ikke gjøre noe :(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå