Gå til innhold

Konfirmasjonsgave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye gir dere i gave til tante/onkel-barn til konfirmasjonen? (Og hvor mange tante/onkel-barn har du?)

Anonymous poster hash: c0547...a67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har foreløpig 3 nisser og 2 barn sombetyr like mye for meg som nissene mine. Vi pleier å gi ca 5000,- pluss en symbolsk gave.

Anonymous poster hash: 008b9...c0b

Skrevet

Vi har gitt ca. 1000,- nå de siste årene.Tidligere, da jeg ikke hadde så god råd, ga jeg 500,-.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Gitt kr. 1000,- til mine nieser og nevøer de siste årene, kommer vel til å gi det samme til mine grandnieser og -nevøer, + normal prisøkning...

Skrevet

Har foreløpig 3 nisser og 2 barn sombetyr like mye for meg som nissene mine. Vi pleier å gi ca 5000,- pluss en symbolsk gave.

5000 kr til en nisse var raust ;)

Huff ikke for å være slem, men jeg lo så tårene trilla og katten stakk :D

Skrevet

Vi har 6 stk til nå. Kommer kanskje fler. Har ikke gitt til noen, fordi det har ikke vært aktuelt, men tenker vel 1000kr eller gave til ca det.

Skrevet

Har ingen nevøer eller nieser, men har to gode venninners barn som jeg får være "tante" til og de får 1500,-. Det fikk de til dåp og det vil de få til konf. Jeg ville gjerne gitt de mer, men det begrenser seg litt da jeg må ha litt tilleg og mine også:)

Anonymous poster hash: 05f66...15b

Skrevet

Har foreløpig 3 nisser og 2 barn sombetyr like mye for meg som nissene mine. Vi pleier å gi ca 5000,- pluss en symbolsk gave.Anonymous poster hash: 008b9...c0b

Den ene har vært nisse her til jul, så sånn sett var det riktig skrevet, selv om det ikke var planlagt sån :)

Skrevet

Har foreløpig 3 nisser og 2 barn sombetyr like mye for meg som nissene mine. Vi pleier å gi ca 5000,- pluss en symbolsk gave.Anonymous poster hash: 008b9...c0b

Den ene har vært nisse her til jul, så sånn sett var det riktig skrevet, selv om det ikke var planlagt sån :)

2 fluer i en smekk :D:P

Skrevet

Har bare 2, den ene ble konfirmert for 8 år siden, da var vi fattige studenter og gav 500,- Blir nok mer til neste som skal konfirmeres om 3 år, men har ikke tenkt på hvor mye enda. ;)

Anonymous poster hash: 3898c...eed
Skrevet

Hvor mye tenker dere til søsken da? Usikker på hvor mye jeg skal gi til min søster som konfirmeres i vår. Tenker ca 2000? Grei sum?

Anonymous poster hash: d59be...7df

Skrevet

Jeg gir ikke så mye. Synes summene konfirmantene får om dagen er helt horrible, og det verste av alt er at mange kaster det bort på russetid og iphone og sånt. Nei, jeg gir 500 og det holder i massevis synes jeg. Til barnet mitt som skal konfirmeres gir vi en skikkelig gave, ikke penger til ca. 10.000. 

Anonymous poster hash: 6e2b0...d78
Skrevet

Hvor mye tenker dere til søsken da? Usikker på hvor mye jeg skal gi til min søster som konfirmeres i vår. Tenker ca 2000? Grei sum?

Anonymous poster hash: d59be...7df

Jeg tenker også å gi ca 2000 til broren min som skal konfirmeres neste år. Jeg er fadder da, men syns det holder likevel. Blir muligens litt mer hvis vi finner på noe spesielt å kjøpe i stedet for å gi penger.

Anonymous poster hash: 3898c...eed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...