HH80 Skrevet 14. januar 2014 #1 Del Skrevet 14. januar 2014 Syns han puster så fort og uregelmessig noen ganger når han sover. Spes etter han har spist og hvis det ser ut som han drømmer no... Ikke noe lyder når han puster bare raskt lissom og noe uregelmessig . Frekvens på 60 på det raskeste..... Er dette normalt ? Han er i fin form ellers. Fin farge i huden, spiser godt, soverom gråter så og si ikke, flere våte bleier i døgnet og masse bæsj så han virker helt frisk, er bare denne pusten jeg har hengt meg oppi ; )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilith Skrevet 14. januar 2014 #2 Del Skrevet 14. januar 2014 Samme med min lille gutt på 3 uker. Kommer perioder med hurtig-pust når han sover. Ikke hver gang men ganske ofte...er nok helt normalt for ellers er gutten min frisk som en fisk også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cdaisy Skrevet 15. januar 2014 #3 Del Skrevet 15. januar 2014 Helt normalt! Vi hadde samme bekymring da snuppa var den alderen. Nå er hu 3 mnd og har sluttet med det. Spurte hs og de skal puste sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 15. januar 2014 Takk for svar !! Sto lissom på nettet at hvis de pustet mer enn 60 ganger i min skulle lege ringes, men syns det var litt drøyt når han ikke virker syk . Tok til og med temp som var 37 så ikke har han feber heller.... Kan jo ikke akkurat sitte å telle postindustrielle heller hele dagen. ; )) Mye en skal bekymre seg for ; )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 15. januar 2014 Han har sånn i våken tilstand også forresten .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 15. januar 2014 #6 Del Skrevet 15. januar 2014 Sånn er mini her i gården og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 15. januar 2014 Puster han fort både våken og i søvne ? Syns han her puster mere fort enn rolig egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 15. januar 2014 #8 Del Skrevet 15. januar 2014 Hva definerer du som fort da? Min puster fortere enn et voksent menneske. Nå sover han, og da jeg sjekket nettopp, hadde han en pustefrekvens på ca 50 drag i minuttet. Tror det er ganske normalt. De har jo knøttsmå lunger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #9 Del Skrevet 15. januar 2014 Ca 53 kom jeg til nå...da sover han også. Da er det vel sikkert normalt da : ) stusset mest på at det sto dersom frekvensen var over 60 skulle lege kontaktes.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiltad Skrevet 15. januar 2014 #10 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Helt normalt. http://www.blimamma.se/oregelbunden-andning-hos-sovande-spadbarn.html Endret 15. januar 2014 av Tiltad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #11 Del Skrevet 15. januar 2014 Trillet innom helsestasjon istad for å veie han og da spurte jeg om pusten tillegg..... Hullete når han var våken og kom da til 65. Dette er litt mye, men siden de puster så ujevnt så gjør det ikke noe om de puster sånn fort i perioder sa hun. Hn syns at alt så normalt ut, men siden hun skjønte jeg ga bekymret skal legen lytte på han imorgen.... Mn hun så ingen grunn til bekymring... Hender jo de ikke får ut alt vannet av lungene under fødselen så kan jo være greit å lytte på han.. Han hadde gått opp 410 gr på en uke da , så det er jo veldig bra : )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå