Gjest cd0da Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Er det noe jeg må huske på? Lang genser? Smertestillende? Gruer meg!!!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Lyddemper på deg selv?? Anonymous poster hash: 7ec7c...e0a
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Lyddemper på deg selv?? Anonymous poster hash: 7ec7c...e0a He-he... jeg aner ikke, har ikke prøvd det selv. Du er tøff - lykke til Anonymous poster hash: 7ec7c...e0a
Jojo x3 Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Det gjør veldig vondt, men blir veldig bra! Vanlig genser pleier jeg å ha. Vasker meg litt ekstra nedentil før jeg går selv om de har våtservietter der. Aldri prøvd med smertestillende, men verdt et forsøk!
Gjest cd0da Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Jeg har ikke bestilt det frivillig for å si det sånn! Mannen ga meg det i julegave. Ergo - han kjøpte gave til seg selv
Gjest cd0da Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Det gjør veldig vondt, men blir veldig bra! Vanlig genser pleier jeg å ha. Vasker meg litt ekstra nedentil før jeg går selv om de har våtservietter der. Aldri prøvd med smertestillende, men verdt et forsøk! Takk for svar
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 Hehe, jeg gjør det en gang ca hver2.-3. mnd Det er vondt første gangen, men mer en irriterende smerte enn noe annet. Det jeg ble overrasket over første gangen var at det er mer vondt oppå ved skambenet enn noe annet sted! Smertene går fort over, man er litt sår noen timer etterpå. Og man kan ikke ha sex første dagen etter man har gjort det. Blir mindre og mindre vondt for hver gang, og jeg har nesten ikke hårvekst igjen! Gjort det i 2 år nå, da
Jojo x3 Skrevet 14. januar 2014 #8 Skrevet 14. januar 2014 Hehe, fikk d av mannen jeg også! Lykke til!
Kremtopp Skrevet 14. januar 2014 #9 Skrevet 14. januar 2014 Hvordan unngår dere irritert hud, nupper og inngrodde hår? Flinke til å peele huden og smøre den?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #10 Skrevet 14. januar 2014 Du trenger ikke smertestillende:) Det er ganske vondt, men det går jo relativt fort. Det er verst første gangen, husk å puste. Anonymous poster hash: 017ca...a49
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #12 Skrevet 14. januar 2014 gjort det 1 gang - aldri mer. Mest vondt på skambenet ja, under ikke noe problem. Men det verste var verkebyllene (inngrodde hår osv) jeg fikk etterpå da hårene vokste ut igjen!!! Så ut som mange vulkanutbrudd over hele fjåsa, så vinninga gikk opp i spinninga for å si det mildt. Ikke særlig snasent. Nei, takke meg til høvelen. Anonymous poster hash: c09c6...457
Gjest Skrevet 14. januar 2014 #13 Skrevet 14. januar 2014 Neida... dette går så bra skal du se. Har selv tatt det, og var overraskende lite vondt. Trodde det skulle være værre. Vet om noen som tar en paracet i forkant Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #14 Skrevet 14. januar 2014 gjort det 1 gang - aldri mer. Mest vondt på skambenet ja, under ikke noe problem. Men det verste var verkebyllene (inngrodde hår osv) jeg fikk etterpå da hårene vokste ut igjen!!! Så ut som mange vulkanutbrudd over hele fjåsa, så vinninga gikk opp i spinninga for å si det mildt. Ikke særlig snasent. Nei, takke meg til høvelen. Anonymous poster hash: c09c6...457 Høres veldig ut som om du ikke har peelet huden etter behandling og i vekstfasen... Det må/bør man gjøre uansett hvor man vokser. Anonymous poster hash: 218e2...d3a
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #15 Skrevet 14. januar 2014 gjort det 1 gang - aldri mer. Mest vondt på skambenet ja, under ikke noe problem. Men det verste var verkebyllene (inngrodde hår osv) jeg fikk etterpå da hårene vokste ut igjen!!! Så ut som mange vulkanutbrudd over hele fjåsa, så vinninga gikk opp i spinninga for å si det mildt. Ikke særlig snasent. Nei, takke meg til høvelen. Anonymous poster hash: c09c6...457 Høres veldig ut som om du ikke har peelet huden etter behandling og i vekstfasen... Det må/bør man gjøre uansett hvor man vokser. Anonymous poster hash: 218e2...d3a nope . ingen peeling, gjorde kun som jeg fikk beskjed om av hudpleieren. Smurte på noe greier før jeg dro derfra, ble aldri nevnt noe mer enn det. Anonymous poster hash: c09c6...457
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #16 Skrevet 14. januar 2014 Første gang er verst. Det er, for å være helt ærlig, jævlig! De neste gangene er smerten halvvert. sånn var det hvertfall hos meg. Husk å peele innen 24 timer, hvis ikke får du røde prikker/kvisser. Og smør med fuktighetskrem. Hudpleieren vet nok hva du skal bruke Lykke til Anonymous poster hash: 36c9f...8e2
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #17 Skrevet 14. januar 2014 gjort det 1 gang - aldri mer. Mest vondt på skambenet ja, under ikke noe problem. Men det verste var verkebyllene (inngrodde hår osv) jeg fikk etterpå da hårene vokste ut igjen!!! Så ut som mange vulkanutbrudd over hele fjåsa, så vinninga gikk opp i spinninga for å si det mildt. Ikke særlig snasent. Nei, takke meg til høvelen. Anonymous poster hash: c09c6...457 Høres veldig ut som om du ikke har peelet huden etter behandling og i vekstfasen... Det må/bør man gjøre uansett hvor man vokser. Anonymous poster hash: 218e2...d3a nope . ingen peeling, gjorde kun som jeg fikk beskjed om av hudpleieren. Smurte på noe greier før jeg dro derfra, ble aldri nevnt noe mer enn det. Anonymous poster hash: c09c6...457 Rart at hun ikke sa noe om det synes jeg. Man skal ikke peele samme dag eller dagen etterpå, men jevnlig etter det. Spesielt i vekstfasen er det 'viktig' nettopp for å unngå inngrodde hår. Anonymous poster hash: 218e2...d3a
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #18 Skrevet 14. januar 2014 Ligger dere og spriker med hele dåsa åpen, eller får dere stringtruse eller noe til å dekke til den siden som ikke er under behandling? Jeg kunne tenkt med voksingen, med ikke om jeg må ligge med alt hengende ut. Anonymous poster hash: cba53...b32
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #19 Skrevet 14. januar 2014 Ha på dekkende bomullsundertøy type bokser e.l, som er behagelige å ha på også etterpå når du er sår nedentil. Når det er lenge siden jeg har vokset brasiliansk tar jeg gjerne et glass vin først, for å dempe opplevelsen av smerte (men det er jo fort over, så du klarer deg nok fint uten vin også). Småprat gjennom hele sesjonen for å ta fokus av det som foregår (det hjelper veldig å ikke tenke "nå kommer det til å gjøre vondt, nå kommer det til å gjøre vondt" hele tiden). Ellers er det deilig å være helvokset, det gjør ikke fullt så vondt som man skulle tro også er det fort over Anonymous poster hash: c3f40...a3b
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #20 Skrevet 14. januar 2014 Man spriker vel stort sett så behandleren kommer ordentlig til, men hvis du synes det er ubehagelig er det vel bare å si fra til behandleren, så kan det sikkert ordnes at du dekkes delvis til med en klut eller noe mens det står på. Anonymous poster hash: c3f40...a3b
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #21 Skrevet 15. januar 2014 Jeg har ikke bestilt det frivillig for å si det sånn! Mannen ga meg det i julegave. Ergo - han kjøpte gave til seg selv Jeg hadde blitt betenkt dersom mannen kjøpte en slik gave til meg ... Anonymous poster hash: 620b3...36c
♥Coxinelle♥ Skrevet 15. januar 2014 #22 Skrevet 15. januar 2014 Det er ikke så vondt!! Jeg går hver 6.-7. Uke og det er noe jeg ikke skal slutte med. :-) Huske på.. Siden det er første gang bør du stusse hårene litt. Sånn at de ikke er så veldig lange. Utenom det, vær klar til å utfordre dine intomsoner. :-D Men det er verdt det!!!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #23 Skrevet 15. januar 2014 Det er ganske flau første gang og som en sier over, det utfordrer ditt forhold til dine intimsoner (og hvem skal ha tilgang til de). Jeg bor i utlandet og her bruker de spesialvoks (tykk, fjernes uten bomullsstriper), det var egentlig ikke mye vondere enn resten av leggene, og jeg tar alt utenom en trekant foran. Er da veldig rart å bli smurt varm voks akkurat der, for ikke å snakke om rumpehullet. Jeg pleier å bruke myke bomullstruser som dekker godt. Første gang tok jeg sykkel dit, ikke lurt! Litt sårt å sykle hjem igjen når du føler deg som en nyplukket kylling nedentil. Jeg har et blad med og leser for harde livet imens for ikke å bli for stresset. Har aldri klart å barbere nedentil pga kraftig hårvekst, så for meg er voksing eneste alternativ, uavhengig av om det er brasiliansk eller ikke. Anonymous poster hash: b4c2b...331
Gemini77 Skrevet 15. januar 2014 #24 Skrevet 15. januar 2014 Syns ikke det er veldig vondt. Har gjort det en del på salong og nå gjør jeg det selv hjemme. Kjapp ekstra vask før du skal inn er greit å gjøre. :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå