Gå til innhold

Hvor kjøper dere klærne dere bruker på jobb? (helsepersonell)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært innom praxis.no, men synes det var mye dårlig utvalg i hvitt.. jeg må ha hvite klær. finnes det en plass hvor jeg får ekstra lang benlengde på buksene?

Anonymous poster hash: a74e8...fcb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

allheart.com har mye bra

Anonymous poster hash: 9a01a...d7a
Skrevet

jeg har kjøpt på healthworkers og ebay

Skrevet

Får arbeidsklede på jobb, som blir vaska på vaskeri. Samme ordninga skal no innførast i heimebasert omsorg i kommunen etter krav frå arbeidstilsynet.

Skrevet

Kjøper? Tøy henter jeg på tøylageret. Så mye jeg trenger.

Anonymous poster hash: f5715...c67

Skrevet

jeg jobber i privatsektoren, så jeg må kjøpe selv. skal sjekke ut linkene dere gav meg. tusen takk:)

Anonymous poster hash: a74e8...fcb
Skrevet

Får arbeidsklede på jobb, som blir vaska på vaskeri. Samme ordninga skal no innførast i heimebasert omsorg i kommunen etter krav frå arbeidstilsynet.

Hjemmebaserte omsorg regner jeg med er hjemmesykepleien? Jobber selv i hsy i Bergen og har ikke vært snakk om det her. Hvilken kommune bor du i?

Anonymous poster hash: 80b4f...391

Skrevet (endret)

Hjemmebaserte omsorg regner jeg med er hjemmesykepleien? Jobber selv i hsy i Bergen og har ikke vært snakk om det her. Hvilken kommune bor du i?

Anonymous poster hash: 80b4f...391

Og det gjør jeg også i en annen kommune. Her har vi hatt arbeidstøy gjennom jobben i årevis. Heldigvis. Endret av Mandala

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...