Gå til innhold

Forvirret..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er kanskje ikke noe å klage over, men.. 

Jeg hadde bursdag her en dag, og samboeren min kom hjem med gave.

Han kjøpte meg en ring. En diamantring i hvitt gull.. Men .. 

Det var det liksom. Ikke frieri, ikke noe slikt .. Er veldig forvirret, og skjønner liksom ikke helt.

Er det vanlig at man får en ring, bare sånn utav det blå? 

Ringen er forøvrig sykt flott :)

Anonymous poster hash: fe273...f3b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Hadde vært overlykkelig! Men du håpet på et frieri kanskje, og skulle ønske det fulgte med? Menn tenker ikke så veldig langt bestandig...

Anonymous poster hash: 95765...9c7

Skrevet

Har han ikke fridd, så er det i hvertfall ingen forlovelsesring du har fått. Det sier vel seg selv? :-)

Anonymous poster hash: bbd71...419

Skrevet

Man kan jo ha ringer som ikke er giftering eller forlovelsering, men av sin kjære får man gjerne slike etter man alt har de andre ;)

Så han kan nok gi det, men jeg hadde personlig reagert litt som du om min kjære gav meg en ring som ikke var forlovelsering (vi er heller ikke forlovet/gift) .

Anonymous poster hash: 7afd7...9a1

Skrevet

Klart jeg håpet på det ;) Vi har vært sammen i 2,5 år, så har jo ikke vært sammen såå lenge.. Men, vi har tidligere snakket litt om ekteskap og sånne ting. Klart jeg er overlykkelig, ringen er nydelig, men jeg må jo innrømme at jeg er forvirret. Vet jo at både hans og min familie vil reagere med ett "åh, så nydelig, når er datoen".. Så føler liksom ikke jeg kan bruke den heller, på en måte. :S Mulig det er bare jeg som er rar, men i mine øyne er ikke en ring "bare en ring". Er en ting om man allerede er gift, at man da får en ring som "bare er en ring".. blir noe annet når det er første ringen jeg får fra samboeren min.. ? eller? :P

Skrevet

Klart jeg forstår det ikke er en forlovelsesring. 

Skrevet

...

Skrevet

Husk at han er mann:)

De tenker ikke helt som oss.

men en veldig fin gave, uten tvil:)

Anonymous poster hash: c5d60...65a

Skrevet

Det skal være sikkert og visst. Både at menn ikke tenker likt oss, og at gaven var/er veldig flott. 

Skrevet

Ja, det er ganske vanlig vil jeg si :) heldiggris! 

Anonymous poster hash: bb724...b2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...