Gå til innhold

Kan det å bli 3-barnsmor oppleves som et sjokk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så redd for å bli 3-barnsmor. Redd for at det skal komme som et sjokk på meg når det endelig har roet seg med de to største. Jeg vet jo på en måte hva jeg går til... men likevel.

Hvordan opplevde du det??

Anonymous poster hash: 93e06...c0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter her med nr 3 nå som er 9 uker :)

Synes det går greit. Har en flink samboer som kjører de eldste på barnehage og SFO og det er det jeg var mest nervøs for.

Mini har kolikk og sovner sent, men allikevel går ting veldig bra og bedre enn forventet.

Blir selvsagt sliten, men ble jo det før også.

De eldste er 5 og 8. Så får jo god hjelp på områder de kan hjelpe meg med :)

Lykke til. Går nok kjempe bra :D

Skrevet

Må si at overgangen fra 2 til 3 har gått lettere enn fra 0-1 og 1-2.

Den tredje blir nødt til å være med på lasset uansett hva man skal. En blir veldig god på å multi taske ;)

Her er minste straks 9 måneder og han er storesøstrenes gull. Det går lekende lett synes både jeg og mannen. Angrer ikke et sekund på at vi gikk "mot strømmen" i vennegruppen og fikk nummer 3 i stedet for å stoppe på nr 2.

Lykke til :)

Skrevet

Ps. Mine eldste var 4,5 og 7 når lillebror kom.

Skrevet

3 barn er forferdelig travelt, det sier seg selv, 3 individ som skal følges opp. Det blir lettere etterhvert!

Gode rutiner er viktig! :)

Skrevet

Litt klisje kanskje, men jeg føler tredjemann gjorde familien komplett :) Litt kaos noen dager, men gud så mye latter, smil & kjærlighet... & krangling. Det er herlig!! Eldste datteren min er hodestups forelsket i minstemann og er til stor hjelp og gjør nesten hvasomhelst for han. Han mellomste var svært forvirret en periode, men ser ut til å ha funnet sin plass. De er 9,3 & 1 år. Lykke til!

Anonymous poster hash: f5119...a01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...