Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Var hos lege på fredag. Pga begynnende bekkenløsning fikk jeg henvisning til fysioterapeut. Kan jeg bare kontakte en hvilken som helst fysioterapeut og be om time? Anonymous poster hash: 3dbde...cdf
Linda1986 Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 De private tar ikke mot henvisning og du må da betale full pris. Du burde ringe ditt legekontor å høre hvilken fysiotereapeutsenter de anbefaler slik at du får en som henvisningen går gjennom hos.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Ok, det er jo ganske vesentlig å slippe å betale full pris:) Anonymous poster hash: 3dbde...cdf
Linda1986 Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Ja, det er jo en fordel Er jo og mulig man får det helt gratis, alt etter hvilke plager man har i forbindelse med bekkenet..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Takk for svar:) Jeg skal sjekke nærmere i morgen. Anonymous poster hash: 3dbde...cdf
A_K Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Leger har sluttet å henvise direkte til leger/fysioterapeuter osv, de har ikke lov til det. Jeg har også fått henvisning til fysioterapeut i Oslo. Er som å lete etter nålen i høystakken, og når man endelig finner de som har avtale, er det evig lange ventelister. Vurderer å gå til privat allikevel. Der er nå jeg trenger hjelp:)
Oslostjerne Skrevet 15. januar 2014 #7 Skrevet 15. januar 2014 Jeg har også blitt henvist og valgte bislet fysikalsk institutt - veldig nærme meg og fikk time på dagen!!
ariel <3 Skrevet 15. januar 2014 #8 Skrevet 15. januar 2014 Var hos legen i går og fikk henvisning til fysioterapi. her er det slik at det er kommunens fysioterapauter som skal ha henvisningen. Denne fikk jeg i går så først i neste uka ringer jeg til de og hører om jeg ikke har hørt noe. Har noen smerter nede i korsryggen som går i det eine låre, muligens en isjasnerve det er noe feil meg.... Ring legekontoret ditt og hør hvor du kan henvende deg. Fysioterapautene må jo prioritere gravide, slik at de er klar til fødsel tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå