Gå til innhold

"I et forhold" på fb.. Tanker om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg så ambivalent! Har vært sammen med kjæresten i over et år nå. Barna våre kjenner hverandre og vi er absolutt seriøse. Men så blir jeg litt usikker på om den sivilstatusendringen er mest forbeholdt de som er samboere, gift eller forlovet? Jeg har prøvd å se gjennom vennelista mi, men jeg kjenner vel egentlig ingen som er i et forhold og ikke bor sammen... Utenom de som er såpass unge at de bor med foreldrene sine. Tanker? :) Et veldig viktig tema skjønner dere ;)

Anonymous poster hash: 41702...d8b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dere kjærester, men ikke bor sammen er det vel rett å si 'i et forhold med' :)

Anonymous poster hash: 15c27...efa
Skrevet

Ehm, det er jo egne statuser for de du ramser opp? I et forhold er jo for nettopp: de som er i et forhold, men ikke er samboere, gift eller forlovet. 

Skrevet

Yeah, I know. Men likevel den måten jeg har registrert at statusen blir brukt, i mine empiriske studier av fb-venner ;) Okej, så det er greit altså ;)

Anonymous poster hash: ce6ec...bcd
Skrevet

Yeah, I know. Men likevel den måten jeg har registrert at statusen blir brukt, i mine empiriske studier av fb-venner ;) Okej, så det er greit altså ;)

Mine studier viser noe annet :D Bare gjør det du!

Anonymous poster hash: 15c27...efa

Gjest meg&mini
Skrevet

Så lenge dere er kjærester så kan dere vel ha "i et forhold"? Samboere eller ei:)

Skrevet

Skjønner dette med å markere at en er i forhold . Hvorfor det? Er det for å vise alle at dere er sammen? De fleste av vennene miner er gift, men står ingenting på status. Eller er du redd for at kvinnfolk skal sende meld til kjærsten din?

Det kan de gjøre uansett :D

Anonymous poster hash: 6d2ff...e52
Skrevet

Skjønner dette med å markere at en er i forhold . Hvorfor det? Er det for å vise alle at dere er sammen? De fleste av vennene miner er gift, men står ingenting på status. Eller er du redd for at kvinnfolk skal sende meld til kjærsten din?

Det kan de gjøre uansett :D

Anonymous poster hash: 6d2ff...e52

Virkelig ikke redd for det :) Nei, jeg vet ikke. Jeg har lenge ikke brydd meg om det, men så får jeg spm som "hvem er det du er sammen med egentlig? Jeg skjønner ikke det jeg" etc :P OGså vil jeg selv vise gutter at jeg er opptatt, kanskje... bittelitt... ;)

Skrevet

Virkelig ikke redd for det :)

Dvs, det må de bare gjøre så mye de vil :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...