Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Så urettferdig. Min kone skylder på gener men ingen i hennes familie er overvektige så hvordan kan du skylde på det? Har prøvd å få henne til å bli med søsteren på joggetur. Men hun nekter. Og nå merker jeg at jeg blir frustrert. Frustrert mann 38. Anonymous poster hash: 1f742...7b2
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Tuller du? Hun har annen dauvekt hun burde kvitte seg med først. DEG Anonymous poster hash: d6476...7b9
wanda71 Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Hvis du maser og sammenligner henne med søsteren så vil hun garantert få mindre motivasjon. Dette må hun finne ut av selv. Jeg har vært i samme situasjon, hvis noen maste om vekta mi så spiste jeg bare enda mer på trass og frustrasjon.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Så pul søstra istedet da vel. Anonymous poster hash: 7f437...360
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Ikke gidd og hiss dere opp... Klassisk troll... Og hvis dette var sant, så synes jeg det er værre at gubben sitter inne og skriver på dette forumet enn at kona er feit! Snakk om turn-off! Merker jeg blir tørr bare av å tenke tanken! Anonymous poster hash: e3f81...fb0
Musemorbr / Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 Nekter å tro at dette er sant, men i så tilfelle er "mann 38" utrolig heldig som har fått formere seg.
MammantilNurket Skrevet 14. januar 2014 #8 Skrevet 14. januar 2014 Hiv henne ut og bytt henne ut med noe yngre og fjongere! Jeg håper dette er trolling! Om dette ikke er trolling synes jeg at du skal sette deg ned i en krok og skamme deg grundig!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #9 Skrevet 14. januar 2014 Her er det motsatt, jeg har holdt vekten i sjakk, trener og står på mens mannen har lagt på seg og ikke gidder å trener. Men heldigvis for ham så elsker jeg ham tross litt kulemage og manboobs. Men jeg håper jeg snart får dratt ham ur av sofaen, for det er helsa hans jeg blir medt bekymret for i det mange løp. Jeg synes forøvrig at folk bør gjøre en innsats og trene og holde seg i form, ikke bare for egen del, men også av respekt for partner! Mosjon er faktusk ikke fsrlig for folk flest og folk flest har gidt av å passe på hva de tråkker i trynet til daglig også. Svært få blir feite av giod grunn, det er 90% dårlige unnskyldninger og giddasløshet og mangel på selvdisiplin. På lik linje med røyking og andre uvaner! Nei, man trenger ikke trene til toppnivå eller være superslank, men å hold vekten innenfor en akseptabel helsemessig grense og gå tur i det minste bør være overkommerlig for folk flest. Anonymous poster hash: 27cda...f35
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #10 Skrevet 14. januar 2014 Eeeh.. Javel? Folk er uansett forskjellige. Gener eller ikke. Skjerp deg! Anonymous poster hash: 896d8...419
Gjest Skrevet 14. januar 2014 #11 Skrevet 14. januar 2014 Håper du har liten pikk og at hun finner seg en som har bedre utstyr enn deg, samt en med hjertevarme og som elsker kona si! Så det så!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #12 Skrevet 15. januar 2014 Så urettferdig. Min kone skylder på gener men ingen i hennes familie er overvektige så hvordan kan du skylde på det? Har prøvd å få henne til å bli med søsteren på joggetur. Men hun nekter. Og nå merker jeg at jeg blir frustrert. Frustrert mann 38. Anonymous poster hash: 1f742...7b2 He he, dumme du som la ut et sånt innlegg her. Vi mennesker er vel sånn skapt at vi finner på unnskyldninger for våre dårlige vaner. Hun må nok finne sin egen motivasjon for å gå ned i vekt. En sur, masete gubbe hjelper nok ikke. Men du kan vel selv legge om din livsstil? Spise sunt, trene mer? Kanskje det hjelper. Og ikke glem å gi henne komplimenter, hun er vel verdens beste kone til tross for vekta? Og ikke drit deg ut ved å kikke på søstera hennes = vondt verre!!! Anonymous poster hash: 904df...f8d
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #13 Skrevet 15. januar 2014 Bare at du nevner søsteren hennes...oh man, dont even go there........... Er du så veldig flott da?!?! Anonymous poster hash: 62289...489
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #14 Skrevet 15. januar 2014 Ingen menn skriver på den måten. Troll. Anonymous poster hash: 92fff...7cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå