Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Jeg kan gå fra strålende fornøyd til sur, sint eller smådeppa. Varer aldri lenge av gangen. Er stakkars samboeren som får merke det best:/ skulle nesten tro jeg var gravid! I går ble jeg drittsur på han når han kom å snakka til meg på tredemølla. Synte det var så godt å ha den halvtimen for meg selv så ble sur. Sa unnskyld etterpå. Skal sies at jeg har en baby på 4 mnd som våknet ofte på natten samt ei jente på snart 3 år om krever sitt. Men likevel- synes selv jeg er bitchy mot samboer innimellom:( vil ikke være slik! Flere som har det sånn? Anonymous poster hash: 86661...50e
Tipptopp Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Jeg var ett monster når jeg gikk på de pillene. Aldri igjen!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Jeg blir et deprimert troll på alt av p-piller, inkludert Cerazette... Så ja Anonymous poster hash: 77886...af6
<3 2G <3 Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Jeg fikk beskjed etter 3 uker at enten slutter du på de pillene eller så flytter jeg! Så ja, veldig mulig pillene rotet det til for deg. Finn en bedre prevensjon tror jeg er lurt.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 jeg har aldri gått på cerazette, men var ganske bitchy og moody med baby i hus hvor jeg hadde fått lite søvn og alenetid. Jeg ble ikke meg selv før jeg fikk sove ut. Anonymous poster hash: b4476...d7f
Tyra79 Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 JA!!! Var et ordentlig monster på disse pillene! Ble noe bedre på Jasminelle (?), har nå plaster. Plasteret gjør meg mer stabil i humøret, men har mest lyst å steriliseres...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 Jeg var også et troll da jeg gikk på de. Ihvertfall etter noen mnd... Anonymous poster hash: 863bf...96e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå