Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Uff, ble litt skremt, men det er nok uskyldig! Stod og snakket med datteren min da jeg plutselig fikk så dårlig hørsel med susing og dott i ørene. Følte meg småsvimmel og uvel. Har hatt flere svimmelhetsanfall i det siste, men har ikke kjent noe i ørene. Hva kan det være tro? Er ikke gravid! Anonymous poster hash: a971d...745
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Sjekket jernlagrene dine i det siste? Evt blodtrykket? Anonymous poster hash: 347bb...4ef
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Tinnitus (øresus) kanskje?.. Jeg er plaget med dette, fikk det etter at jeg fikk barn.. Anonymous poster hash: 5b41b...b35
MammantilNurket Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Ta deg en tur til fastlegen og be om henvisning til øre/nese/hals-spesialist God bedring!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Kan høres ut som blodtrykksfall. Jeg får det avogtil, blir veldig kvalm, så veldig svimmel, også har det hendt at jeg har besvimt, og alt etterfulgt av susing i ørene... Anonymous poster hash: 03f79...9d5
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 Jeg har i alle fall følt meg veldig svimmel når jeg får dotter i ørene.. Anonymous poster hash: dceac...fec
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #8 Skrevet 14. januar 2014 Svimmelhet og redusert hørsel er greit å få sjekket opp hos legen. Er hørselen jevnt dårlig, og er det på begge sider, eller bare ene? Anonymous poster hash: 16912...177
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #10 Skrevet 14. januar 2014 Blodsukkeret føler jeg skal være jevnt og greit ( hvis jeg ikke plutselig skal ha fått diabetes ) er ikke spesielt mye plaget av dott og øresus. Jernlageret vet jeg ikke hvordan er nå, tok noen prøver for ett par - tre mnd siden, og da var det fint. Etter litt googling tenker jeg kanskje blodtrykksfall. De siste gangene jeg har vært svimmel, har det ofte kommet imens jeg sitter stille, og av og til ligger. Tilfelle i dag, hadde jeg ligget 5 min i senga i kjelleren og slappet av. Reiste meg opp og gikk opp trappen og bort til min datters rom. Imens jeg snakket med henne fikk jeg ett slags trykk i hodet, og alle lyder hørtes ut so. De kom langt borte fra. I tillegg kom piping og dott i begge ører. Følte meg som sagt svimmel og uvel, og følte jeg måtte bevege meg, så jeg gikk litt rundt i huset. Alt var over på ett minutt vil jeg tro. Var redd for å falle om! Høres det ut som blodtrykksfall? Er ikke den som liker å renne ned fastlegen pga enorm ventetid og trafikk der på kontoret. Takk for alle svar forresten Anonymous poster hash: a971d...745
MammantilNurket Skrevet 14. januar 2014 #11 Skrevet 14. januar 2014 Google Menieres sykdom.Det var det som slo meg også - derfor jeg foreslo øre/nese/hals-spesialisten. Det er ikke farlig, men ekstremt ubehaglig og man bli rimelig slått ut i forbindelse med anfall. Det finnes medisiner man kan ta som stopper anfallene
ærlig talt Skrevet 14. januar 2014 #12 Skrevet 14. januar 2014 For meg høres det ut som blodtrykksfall. Det er ikke farlig, men svært ubehagelig! Jeg har det selv innimellom, og da jeg gikk gravid var jeg veldig plaget med dette. Jeg fikk også slike dotter i ørene og det kjentes ut som om det var "skyer" i hodet. Men, jeg er ingen lege! Om du er usikker, ring fastlegen og be om en time
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #13 Skrevet 14. januar 2014 Google Menieres sykdom.Det var det som slo meg også - derfor jeg foreslo øre/nese/hals-spesialisten. Det er ikke farlig, men ekstremt ubehaglig og man bli rimelig slått ut i forbindelse med anfall. Det finnes medisiner man kan ta som stopper anfallene Leste litt om det tidligere i dag. Syns det hørtes så fælt ut at jeg slo tanken vekk med en gang. Velger å se det an når det gjelder akkurat det! Huff! Anonymous poster hash: a971d...745
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå