Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Jeg begynner på jobb neste uke etter fødselspermisjon og jeg gruer meg veldig. En ting er å være borte fra babyen hele dagen, men det verste er at jeg ikke føler meg ønsket tilbake Har fått sterke signaler om at vikaren min har gjort jobben bedre enn meg og at alt går så bra nå. De har ikke sagt dette direkte til meg, men på grunn av mange kommentarer så er det nok slik. Dette gjelder vist også for mine kollegaer det virker som de liker vikaren min bedre. Hvordan skal jeg forholde meg til dette når jeg er tilbake? Det er ikke aktuelt å bytte jobb akkurat nå dessverre. Anonymous poster hash: 36f2e...51e
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Uff! Ikke gøy å grue seg til jobbing igjen. Tror nok du bare må møte opp og gjøre det beste du kan. Skal selv begynne å jobbe om 2 ukers tid. Vikariatet jeg hadde før jeg gikk i perm var supert. Men nå har de kuttet stillingen og jeg må tilbake til den mest utakknemlige jobben i firmaet og de verste kollegaene. Gruer meg enormt selv. Jeg har begynt å se etter ny jobb andre steder selv om det ikke er idielt. Vi må nok bare bit tennene sammen og ta tak. Skal være glade vi har jobb iallefall 😑 Lykke til iallefall! Anonymous poster hash: c6a02...1a4
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Du får ta tyren ved hornene. Hvis det er slik at vikaren har gjort en bedre jobb, spør hva som gjorde det bedre. Bruk tilbakemeldingene til å utvikle deg selv Anonymous poster hash: 88fe7...e3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå