Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Hun er en offentlig person, og selvsagt et selvutnevnt offer for spekulasjoner. MEN, når jeg ser hvordan hun og de er kledd for å spise middag om kvelden, eksempelvis på det hotellet de besøkte i helgen. Ingen andre går slik kledd? Som om det var bryllup. Har vært flere ganger der, og ingen stivpynter seg imed splitt opp til "splitten" på et høyfjellshotell? Anonymous poster hash: 85e74...a25
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Ikke alle som går i utslitte joggebukser heller. Betyr ikke at det er unormalt av den grunn. Anonymous poster hash: 5a9e0...044
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Haha.. Jeg vet. Men hun liker jo å pynte seg, så fint at hun benytter anledningen Anonymous poster hash: d9dc1...3a7
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Galla hver dag! Anonymous poster hash: 30578...f52
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Vil tro hun pynter seg for bildene hun legger ut. Hun har sikkert fått sponset en del klær som hun reklamerer for på sin blogg:) Det ser uansett ut til å fungere, alt hun foretar seg. Folk blir misunnelige, og henger på bloggen hennes flere ganger daglig.. Anonymous poster hash: d3e99...a7a
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Fotballfrue, overdressed for any occasion. Anonymous poster hash: b9d8f...745
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 more is too much... Anonymous poster hash: 66b70...973
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #8 Skrevet 14. januar 2014 Vil tro hun pynter seg for bildene hun legger ut. Hun har sikkert fått sponset en del klær som hun reklamerer for på sin blogg:) Det ser uansett ut til å fungere, alt hun foretar seg. Folk blir misunnelige, og henger på bloggen hennes flere ganger daglig.. Anonymous poster hash: d3e99...a7a Og her er misunnelseskortet igjen ja. Unnskyld meg men jeg har aldri hatt behov for et gulvlangt, stivt gullskjørt med lårsplitt under kveldsmaten på et fjellhotell. Ingen spesielt match ved siden av ei barnevogn med en baby som skal ammes annenhver time, skulle ha likt å se henne amme i den lille singleten hun hadde på seg. Jeg syns oppriktig talt synd på henne, fordi hun prøver så altfor hardt. Cocktailkjole og gallasveis på nyttårsaften, i stua hjemme på Siljan med liten baby... Sier seg jo selv at kjolene ikke kan være på i mer enn max to timer pga amming, jeg skjønner ikke at hun orker å stresse så mye bare for å få tatt noen "perfekte" bloggbilder. Hun burde virkelig stresse ned, greit å ville se fin ut men mørkerød leppestift og gallaantrekk blir bare latterlig i de sammenhengene hvor hun bruker det. Anonymous poster hash: b9d8f...745
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #9 Skrevet 14. januar 2014 enn å bry seg så mye over hvordan andre kler seg.. jaja Anonymous poster hash: f7808...eb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå