Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Jeg har bursdag i dag men har ikke invitert noen. Likevel vet jeg at det kommer noen og jeg må ordne til selskap. I tillegg gleder 2 åringen i huset seg til selskap og forventer kake med lys når hun kommer hjem fra bhg. Har ikke noe problemer med å bli eldre men er sliten og kunne tenkt meg å slappe av. Har en baby på 4 mnd som var urolig i natt så nå ligger jeg her å slapper og håper lysten til å bake skal komme. Heldigvis er huset rent og ryddig. Er vel lov å kjøpe ferdig kake på slike dager? Selv om jeg egentlig liker å bake. Forslag til gode kaker i frysedisken? Anonymous poster hash: 80015...4d6
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Kjøp ferdig! Ikke frysedisk (eller, det er helt ok, det også), men fra baker - da får du kjempegode ting. Anonymous poster hash: d5068...152
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Jeg feiret ikke min egen 30-årsdag ifjor da det har skjedd så mye dritt de 3 siste ukene før bursdagen at jeg hadde verken ork eller lyst til å invitere folk på noe som helst besøk. Jeg synes det blir for dumt å FORVENTE å bli invitert i selskap og bli vartet opp (nå tenker jeg ikke på 2-åringen, men voksne folk), uten å bli invitert av bursdagsbarnet. Jeg hadde rett og slett sagt at jeg ønsker å feire dagen med mannen og barna, punktum. At folk blir fornærmet hadde ikke vært mitt problem. Anonymous poster hash: 3e630...429
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Jeg har ikke feiret bursdagen min siden jeg ble 16. Ingen problemer det. Så lenge de ikke er invitert, kan du fint la være å diske opp også Det er din dag, om du vil la den forbigå i stillhet, der det noe du har lov til. Kjøp en pakke bolle eller noe annet lettvint og feir litt med toåringen Anonymous poster hash: a14ed...c10
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Skjønner deg. Vi feirer barnas bursdager med 2 familieselskaper + barneselskaper. Syns det er nok, men ofte kommer folk uinvitert. Har nå begynt å sende melding rundt til de som ofte dukker opp om at jeg ikke er hjemme! Den ene gangen kom noen og spurte om jeg ikke hadde kake? Jeg sa, nei, har jo heller ikke invitert til noe selskap så... Kanskje jeg blir oppfattet som frekk og rar, men bryr meg ikke! Anonymous poster hash: 60367...221
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Sendte samboer på butikken for å handle ferdig sjokoladekake, is å muffins;) fått slappet av litt så mer energi nå. Får også servert hjemmelaga pizza av samboer:) Anonymous poster hash: 80015...4d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå