Gå til innhold

Ang det å få barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne på 28 år som har vært sammen med mannen sin i 13 år. De er gift å bor i et stort fint hus utenfor Oslo. De ska ikke ha barn, å er lei av å få de samme spørsmålene fra de rundt dem om når det første barne kommer.

De nyter livet å gjør som de vil, har det bra å ønsker å beholde livet de har sammen som par.

Jeg skjønner de veldig godt, det er jo ikke alle som mener at det å få barn er livet.

Vi har ei felles venninne, hun maser hele tiden på denne venninna vår om at hun må oppleve det å få barn, det er så stort osv, osv... Nå gnager hun på meg også, hun synes jeg også må mase om at de må sette igang å få et barn. Jeg liker det ikke, de må da få bestemme det selv. Hva er det som får folk til å bli så opphengt i at man må ha barn for at livet skal bli fullkomment? Hvordan ville dere forholt dere til dette?

Anonymous poster hash: 781e3...c17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har lit å gjøre når du starter et slikt tråd.

Anonymous poster hash: 3565a...e2d

Skrevet

som deg. Enhver må bestemme selv om de vil ha barn.

Skrevet

da hadde jeg sagt til denne venninnnen at det er ikke for alle å leve som henne.ikke alle vil ha barn og har et fantastisk liv uten også. om denne venninnna di ikke kan se dette,så er hun fryktelig dum rett og slett.Hvorfor er hennes liv fasiten??

si ifra sånn at hun slutter å gnåle så mye

Anonymous poster hash: 5c75f...bfa
Skrevet

Hadde sagt til venninnen som maser om at de må få barn, at kanskje de prøver og prøver, men ikke får det til. Og at de "gjemmer seg" bak det at de ikke vil ha barn fordi det er sårt. Trenger ikke være sant, men det burde i hvertfall få henne til å slutte å mase, om hun har sine sosiale antenner i behold.

Skrevet

Takk for svar. Det er lillesøsteren min det er snakk om vi er veldig gode venner å jeg vet de ikke kommer til å få barn da mannen har valgt å sterilisere seg nå nylig. Men det har hun bare sagt til meg, hun vill slippe de negative kommentarene om det også. Lurt tips, mulig jeg bruker det at de kanskje prøver å få barn siden ingen skal vite at mannen er sterilisert uansett.

Anonymous poster hash: 781e3...c17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...