Gå til innhold

Tobias Fint eller Kjedelig og Oppbrukt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Min Marius har en lillebror som heter Tobias! Så jeg synes selvfølgelig det er superfint! Forresten så stod det mellom Tobias og Philip når vi valgte navn, så vi har ganske lik navnesmak ;-)

Anonymous poster hash: 521c0...f40

Takk for svar,men mannen ville ikke ha Tobias,så da er vi på jakt etter et guttenavn,han ville ha det først,men så leste vi opp at det var ganske mange Tobias her vi er fra.

Da har vi

Jacob

Johannes

Lucas

Robin

Aksel

Anders

Anonymous poster hash: 75271...652

Annonse

Takk for svar,men mannen ville ikke ha Tobias,så da er vi på jakt etter et guttenavn,han ville ha det først,men så leste vi opp at det var ganske mange Tobias her vi er fra.

Da har vi

Jacob

Johannes

Lucas

Robin

Aksel

Anders

Anonymous poster hash: 75271...652

Tobias er nydelig!! 

Ville valgt Jacob eller Johannes av de på listen din.

Men Jacob begynner jo å bli veldig populært, men flott navn

Jeg synes Tobias er veldig fint, dog ganske vanlig. Når det er sagt er Lucas og Jacob mer oppbrukt enn Tobias, hvertfall på disse kanter. Jeg vet om 5 Lucas og 4 Jakob under 3 år!! Ville aldri ha valgt et sååå vanlig navn for barnet mitt selv om de er aldri så fine....  :fisk:

Endret av bellasunshine

Min Marius har en lillebror som heter Tobias! Så jeg synes selvfølgelig det er superfint! Forresten så stod det mellom Tobias og Philip når vi valgte navn, så vi har ganske lik navnesmak ;-)

...eller veldig lik smak som "alle andre" skal man se på statistikkene :) Eller det kommer kanskje an på når Marius ble født, men om det er opp i mot 10 år siden?  :huh:  Men pene navn da!  :P

...eller veldig lik smak som "alle andre" skal man se på statistikkene :) Eller det kommer kanskje an på når Marius ble født, men om det er opp i mot 10 år siden? :huh: Men pene navn da! :P

Hva alle andre synes gir jeg faktisk blaffen i!!!! Jeg velger de vakreste navnene til barna mine uansett ;-) Min Marius ble født for over femten år siden, siden du lurte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...