Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Er litt tom for ideér! Anonymous poster hash: bb157...3b3
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Helstekt kylling på en seng av poteter og rotgrønnsaker (f.eks rødbeter, løk og søtpotet). Utrolig enkelt, for alt steker jo sammen. Og så er det utrolig godt og kan så å si ikke slå feil. Anonymous poster hash: 9eec5...90f
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Det kommer litt an på hvem og hvor mange som kommer. Hjemmelaget lasagne, wraps/taco/pita, pizza er vel det som går oftest igjen.
Bustetroll Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Jeg har aldri hatt gjester på middag, men om jeg skulle hatt det, så ville jeg servert lasagne. Det er ikke akkurat lettvint da, men det vet jeg at jeg kan, jeg elsker å lage det, og det blir kjempegodt:) (Min versjon tar ca 4 timer)
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Helstekt indrefilet av svin, fløtegratinerte poteter, fløtesaus og smørdampede grønnsaker. Er det veldig mange som skal spise, blir det gjerne pizza eller taco.
Sydamen Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Jeg lager tapas! Folk er forskjellige i hva de liker og hvor mye de spiser, da synes jeg et tapasbord med 3 varmretter og 3 kalde er perfekt! Mye kan lages dagen i forveien!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 Hvit pizza En stekt pizzabunn (eller godt brød) med creme fraishe (?) som er tilsatt endel hvitløk. Så masse spekeskinke, ruccola og rista pinjekjerner oppå der Mmmmmm..... Anonymous poster hash: afc81...34a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå