Gå til innhold

Bilde slettet fra fb (link)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest 5 andre
Skrevet

Nei, synes ikke det var upassende. Jeg blir litt skremt av at alt skal vris til noe uanstendig. Verre å se klinebildene fjortiser av og til legger ut...

Skrevet

Hmmm... Er litt uenig med meg selv. På den ene siden så syns jeg ikke bildet var upassende, men hun er jo naken, og da tenker jeg at det fort blir upassende.. Tenk om noen tar bildet og bruker det i ekle sammenhenger... Er jo det alle er redd for at skal skje med egne barn... Syns det er bra at Facebook sletter bilder av nakne barn når foreldrene ikke gjør det.

Anonymous poster hash: 3a5fa...5bd
Skrevet

Samtidig er det dumt at et uskyldig bilde skal vries til noe uanstendig, samtidig er det sånn det er blitt nå.

Skrevet

Jeg tenker at jeg aldri ville lagt ut noe tilsvarende. Bildet er overhodet ikke upassende for meg, men hvem har garanti for hvem som ser det eller kan kontrollere hva de vil gjøre med det eller tenke rundt det? I min bok har ikke nakne barn noe som helst på facebook eller andre nettsteder å gjøre, det handler om å beskytte barna. Hvis du vil dele det med oldemor, send en mail eller print det ut og send det i posten.

Skrevet

Samtidig er det dumt at et uskyldig bilde skal vries til noe uanstendig, samtidig er det sånn det er blitt nå.

Bildet blir ikke vridd til å være uanstendig, men man kan holde døren åpen for at det er uanstendige mennesker i verden som vil oppfatte det annerledes enn oss andre. Du lar ikke barna paradere nakne i gaten heller, selv om det ikke er uanstendig, men fordi du har i bakhodet at de kan møte folk uten gode hensikter. 

Skrevet

Hun er kanskje naken men det er vanskelig/ umulig å se på grunn av skygge :) blir jo som om hun var påkledt på et vis....Fint bilde!

Skrevet

Dette bilde var jo kjempe koselig! Samtidig er det et bilde jeg gjerne ville holdt unna sosiale medier pga mange syke mennesker der ute. Pappaen på bildet ville jo aldri kunne forstått hvordan det kunne blitt tolket som seksuelt, men det er ikke alle som er slik desverre. Jeg har bilder av vårt barn sammen med samboeren min i badekaret hvorpå barnet vårt ligger oppå den nakne brystkassen hans og halvsover. Jeg elsker de bildene, men det hadde ikke falt meg inn å offentliggjort det.

Skrevet

Jeg syntes det er et nydelig bilde, men jeg ville ikke lagt det ut av mitt eget barn. Til det syntes jeg det er alt for privat.

Jeg er ikke en av de som er livredd at pedofile skal stjele bilder av barna mine, men jeg syntes at de selv må få lov til å være med på avgjørelsen om å la bilder av de uten klær ligge ute på nettet.

Anonymous poster hash: 1c3f1...152
Skrevet

Koselig bilde. Men ikke et bilde jeg ville ha lagt ut. Legger aldri ut bilder av barna mine uten klær.

Skrevet

Jeg synes dette var et kjempeflott bilde. Men ikke passende for facebook. I alle fall burde bildet vært klippet slik at man ikke så at barnet er naken.

Skrevet

Jeg liker bildet veldig godt. Men det er så nært og personlig, at jeg mener av den grunn at bildet er upassende (for fb)

Anonymous poster hash: 03d12...06f
Skrevet

Nydelig bilde,men er nok enig med facebook,foreldrene bør tenkte seg nøye om hva de legger ut:) ville aldri lagt ut naken bilder av mitt barn der,kryr av pedofile på nett og de kan bli misbrukt

Gjest Leelu30
Skrevet

Hadde aldri i verden lagt ut et sånt bilde av barnet mitt på facebook. Det er mange syke folk og bilder av nakne barn kan dessverre bli misbrukt. Hadde de hatt på seg klær derimot hadde jeg stilt meg helt anderledes til det.

Skrevet

Hvordan hadde det vært hvis faren var byttet ut med moren?

Anonymous poster hash: aba9d...477

Skrevet

Hvordan hadde det vært hvis faren var byttet ut med moren?

Jeg  hadde aldri lagt det ut om det var med mor heller. Ungen er akkurat like naken da...

Jeg synes ikke det hadde utgjort noen forskjell

Anonymous poster hash: d2b5c...aab

Skrevet

Så du ser at ungen er naken? For meg kunne det barnet hatt på seg en tights.

Skrevet

Og jeg er til dels enig i at bildet var av vel privat karakter for Facebook. Men det var et vakkert øyeblikk mellom far og barn.

Det er vi voksne som perverterer barns nakenhet. Jeg ville ikke lagt ut bilder av mitt nakne barn, men jeg synd det er trist at barns nakenhet automatisk skal forbindes med seksualitet. Her er det til og med snakk om eg bilde hvor man ikke ser at barnet er nakent, men man aner det..

Skrevet

Fint bilde, men selvfølgelig kan det bli misbrukt. Ikke bare er barnet nakent (jo, man ser at det er nakent), men det er i tillegg en "naken" mann med kyssmunn mot barnet. Nei, det har nada å gjøre på sosiale medier. 

Anonymous poster hash: d67d2...d79
Skrevet

Utrolig intimt. Synes han komplett mangler dømmekraft som legger det ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...