Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Gud, jeg er så tiltaksløs, har ikke lyst å rydde den bort, det er kjedelig! Gi meg styrke kjære dib-damer! Angrer på at jeg pynta så mye, og ser på julegardinene med skrekk, de må jo vaskes før de legges bort..vurderer å bare skyve alt i søppeldunker og heller ta problemet til jul igjen
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Kjenner til det. Her tok jeg først juleynten. Så tok jeg treet noen dager etter. Og julestjernene skal ned i dag Jeg har heller aldri tiltakslyst til sånt. Er jo også så vemodig å rydde bort synes jeg
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Bra det ikke bare er meg! Ja, det er det også, blir jo så mørkt og trist her uten alle lysene. Jaja, det blir vel ikke noe mer morsomt å gjøre det i morgen
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Jeg ser en del folk som enda har julepynten fremme så om du tar det sør helga er over er du nok ikke den siste
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Wohooo! Jeg klarte det! Og ja, klart jeg må skryte her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå