Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 - hvor mye la du på deg under svangerskapet og - hvor lang tid tok det før du var tilbake til startvekt - jobba du bevisst for å komme deg tilbake til start ? er nå en mnd siden fødsel ca og ligger fortsatt 10kg over startvekta. Har ikke gjort noe for å gå ned i vekt og la på meg 25 kg, ammer ikke.. Anonymous poster hash: 4cce7...ced
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Det er nok de 10 kg du la på deg for mye under graviditeten som du sitter igjen med. Og de må trenes bort og slankes bort. Det er vel greit det siden du ikke ammer? Anonymous poster hash: a0254...972
Hringariki Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Gikk opp 16 kg. Var tilbake til startvekt etter ca 10 måneder, nå 15 måneder senere ligger jeg 3 kg under startvekt. Jobbet ikke bevisst for det, spiste sjokolade hver dag, ikke var vi så flinke til å gå trilleturer heller Normalvektig i utgangspunkt. Ikke fortvil!
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Veide 6 kilo mindre samme dag som fødsel enn det jeg gjorde før jeg ble gravid. la ikke på meg noe, men med en unge på 4.8 lurer jeg på hvor disse 12 kiloene de snakker om ble av. Tok ikke så lang tid å komme seg opp igjen i startvekt,så nå jobber jeg hardt med å gå ned! Han er 6 mnd og jeg har sluttet å amme, så nå har jeg gått ned igjen fire...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 ja jeg la jo på meg MYE så det er nok en del som må trenes bort ja... men føler ikke jeg stappa i meg til å legge på meg 10 kg fett, så hadde håpa det var en del hormoner og da.. men men.. regna med trening men kjedelig om det er 10 SEIGE kilo å få av Kan fint slanke meg siden jeg ikke ammer for så vidt ! HI Anonymous poster hash: 4cce7...ced
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå