Gå til innhold

ang vektnedgang etter graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

- hvor mye la du på deg under svangerskapet og

- hvor lang tid tok det før du var tilbake til startvekt

- jobba du bevisst for å komme deg tilbake til start ?

er nå en mnd siden fødsel ca og ligger fortsatt 10kg over startvekta. Har ikke gjort noe for å gå ned i vekt og la på meg 25 kg, ammer ikke..

Anonymous poster hash: 4cce7...ced
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok de 10 kg du la på deg for mye under graviditeten som du sitter igjen med. Og de må trenes bort og slankes bort. Det er vel greit det siden du ikke ammer?

Anonymous poster hash: a0254...972

Skrevet

Gikk opp 16 kg. Var tilbake til startvekt etter ca 10 måneder, nå 15 måneder senere ligger jeg 3 kg under startvekt. Jobbet ikke bevisst for det, spiste sjokolade hver dag, ikke var vi så flinke til å gå trilleturer heller :P Normalvektig i utgangspunkt. Ikke fortvil! :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Veide 6 kilo mindre samme dag som fødsel enn det jeg gjorde før jeg ble gravid. la ikke på meg noe, men med en unge på 4.8 lurer jeg på hvor disse 12 kiloene de snakker om ble av. Tok ikke så lang tid å komme seg opp igjen i startvekt,så nå jobber jeg hardt med å gå ned! Han er 6 mnd og jeg har sluttet å amme, så nå har jeg gått ned igjen fire...

Skrevet

ja jeg la jo på meg MYE så det er nok en del som må trenes bort ja... men føler ikke jeg stappa i meg til å legge på meg 10 kg fett, så hadde håpa det var en del hormoner og da.. men men.. regna med trening men kjedelig om det er 10 SEIGE kilo å få av ;)

Kan fint slanke meg siden jeg ikke ammer for så vidt !

HI

Anonymous poster hash: 4cce7...ced

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...