Gå til innhold

Hva gjør du og ungene når dere har fri fra jobb og bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her hadde jeg og vesla på 5 år en søvnløs natt i natt ( Og jeg er 28 uker på vei og dausliten og hadde fri idag), så lot også henne være hjemme idag. Har ligget på sofaen siden kl 08 i morgest, hun har tegnet, spist polarbrød og sett på barnetv. 16 minusgrader ute, så litt kaldt for å gå ut! Burde vel ha litt dårlig samvittighet for ikke å aktivisere henne mer? Litt senere skal vi bake boller.. 

Anonymous poster hash: bc76b...2ab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen dager har jeg ikke orket å gå ut i snø og drittvær, så da har vi kost oss inne med å leke, se litt tv, bake osv..

Noen dager etter jul så ble vi bare inne pga været, og da var ungene opptatt med å bare være hjemme å leke med lekene sine.

Husk at barn må ikke aktiviseres hele tiden, det er like deilig for dem å ha en rolig innedag som det er for oss. Hverdagen er full av jag og mas, så man har lov å slappe av en dag selv om man har barn. :)

Anonymous poster hash: 17d03...77d
Skrevet

Jeg må prøve å aktivisere dem ellers bare krangler de! Vi spiller spill, tegner og bygger Lego. Tar de også med på matlaging.

Anonymous poster hash: 765d1...205

Skrevet

Når formen min er så dårlig som du beskriver, så sender jeg barna heller i barnehagen enn å ha dem hjemme. De digger å være i barnehagen, så jeg ser det som et bedre tilbud til dem enn hva jeg som ligger på sofaen er. Leverer sent og henter tidlig. Jeg slapper av mens de et i barnehagen og har mer overskudd til dem når de kommer hjem. Sier ifra i barnehagen at de har sovet dårlig, at jeg er hjemme og at de skal ha lav terskel fire å ringe hvis barnet virker sliten. Det har enda ikke skjedd at de har ringt :-)

Anonymous poster hash: 7c686...7aa

Skrevet

så lenge ungen også sov lite i natt så er det ve deilig å ta det litt med ro tenker jeg ;) Unger har heller ikke vondt av å kjede seg.

Skrevet

Ja, jeg tenker det var godt for henne å ha en fridag? Hun er jo så stor at hun selv kan si fra når hun vil ha fri og idag passet jo bra. Jeg lå på sofaen i natt grunnet såre slimhinner i halsen, og hun kom og nærmest la seg oppå meg i natt.. Kl 3 la vi oss i hennes seng og kl 6 sto vi opp og kjørte samboeren min på jobb. Hun ble iallefall glad for en fridag, og har faktisk vært en engel idag. Ikke mast eller vært rastløs som hun lett blir. 

Anonymous poster hash: bc76b...2ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...