Gå til innhold

Andre "modne" trøndermammaer her inne?

Anbefalte innlegg

Jeg er 40 år, såvidt startet 2.trimester og venter mitt 3.barn i juli:)

Noen andre i samme situasjon som har lyst å dele tanker, gode råd og skravle litt?

Hvem vet- hvis vi er flere i samme situasjon- kanskje vi til og med kan treffes, både før og etter fødsel?

:)

Fortsetter under...

Hei! 34 r og førstegangs :-) uke 16! Er gjerne med!

Så bra!!

Mulig det henger seg på noen flere etterhvert:)

Da ligger du ca bare en drøy uke foran meg! Har termin 20.juli jeg:)

Hei! 34 r og førstegangs :-) uke 16! Er gjerne med!

Så bra!!

Mulig det henger seg på noen flere etterhvert:)

Da ligger du ca b

Sare en drøy uke foran meg! Har termin 20.juli jeg:)

Så artig!

Hvor er du lokalisert da? Sentralt eller i utkanten?

Artig å være flere, og ha noen å snakke litt "gravid" med :-)

Annonse

Jeg tror jeg venter med å melde meg inn på noen facebookgruppe til jeg har vært på oul. Plutselig kan det være mange kjente på en slik gruppe :) jeg holder til på Strindheim, så da er vi på samme side Cambri :)

Endret av Gullgutter bli storebrødre

Oioi, ser at min telefon endret fjerdegangs til førstegangs..... damnyouautocorrect!!

Altså, jeg er 34 år og skal ha barn nummer 4, ikke første........

Dette var grunnen til at jeg måtte redigere mitt siste innlegg, telefonen endrer så mange ord. Men da var det mange garva mødre her :)

Endret av Gullgutter bli storebrødre

Jeg tror jeg venter med å melde meg inn på noen facebookgruppe til jeg har vært på oul. Plutselig kan det være mange kjente på en slik gruppe :) jeg holder til på Strindheim, så da er vi på samme side Cambri :)

Jeg tilhører også Strindheim mtp jordmor - samme område mao

Jeg tilhører også Strindheim mtp jordmor - samme område mao

Gikk ikke til jordmor med siste mann, så blir nok kun lege denne gangen å på meg. Men hører du til helsestasjonen så havner vi vell i samme barselgruppe :)

Er i samme situasjon, blir 40 år i april. 17 uker i morgen. Har en sønn på 7 år, mistet jenta vår i uke 23 for noen år siden. Har vært litt slitere og ble uventet gravid denne gangen :) Fikk satt på cerclage i uke 15 - er optimistiske denne gangen. Bor på sørsida av byen.

Annonse

Er i samme situasjon, blir 40 år i april. 17 uker i morgen. Har en sønn på 7 år, mistet jenta vår i uke 23 for noen år siden. Har vært litt slitere og ble uventet gravid denne gangen :) Fikk satt på cerclage i uke 15 - er optimistiske denne gangen. Bor på sørsida av byen.

Da har vi vel termin omtrentlig samtidig. Jeg er 17+2 i dag....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...