Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 De skulle på tur til skogen rett ved. Da de kom til der de skulle tenne bål fant de ut at de manglet to barn, ene er mitt. De hadde takk og pris blitt igjen i bhg, riktignok alene inne. Hvordan hadde du taklet det? Barna er 4 år. Anonymous poster hash: 4a99b...972
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Hadde blitt fly forbanna, krevd å få opprettet et tiltak fra bhg på hvordan de skal unngå dette i fremtiden, og gitt en skriftlig klage til fylkesmannen. Anonymous poster hash: a230f...b84
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Jeg hadde krevd en forklaring og en unnskyldning! Er det ikke vanlig at de teller opp barna FØR de går også? Jeg hadde blitt ganske sint kjenner jeg, men hovedspørsmålet mitt hadde vært "Hvordan skal dere nå kunne forsikre oss som foreldre at dette ikke skjer igjen?". Blir helt satt ut jeg..de har ikke merket at de manglet TO barn under hele turen? Makan!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Har opplevd at min sønn på litt over 5 år ble låst inne og glemt på SFO da alle gikk for dagen :/ han var alene, grusomt og utilgivelig ! Du må ta det opp med ledelsen og forlange bedre rutiner! Det ble månelyst da dette skjedde med min sønn. Anonymous poster hash: 77bcf...79b
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Har opplevd at min sønn på litt over 5 år ble låst inne og glemt på SFO da alle gikk for dagen :/ han var alene, grusomt og utilgivelig ! Du må ta det opp med ledelsen og forlange bedre rutiner! Det ble månelyst da dette skjedde med min sønn. Anonymous poster hash: 77bcf...79b Hvordan skjer det? Hadde dere glemt å hente ham da, eller? Stakkars unge! Anonymous poster hash: 1300f...437
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Er irritert på meg selv, skulle vært mer bastant mot dem. De sa det var første gang de ikke hadde telt de? Jeg tror faktisk at det var hennes tvillingbror som sa ifra. HI Anonymous poster hash: 4a99b...972
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 Har opplevd at min sønn på litt over 5 år ble låst inne og glemt på SFO da alle gikk for dagen :/ han var alene, grusomt og utilgivelig !Du må ta det opp med ledelsen og forlange bedre rutiner!Det ble månelyst da dette skjedde med min sønn.Anonymous poster hash: 77bcf...79b Hvordan skjer det? Hadde dere glemt å hente ham da, eller? Stakkars unge! Anonymous poster hash: 1300f...437 Hvordan det kunne skje: han skulle gå hjem selv ( bor rett i nærheten) SFO krysset ham av som gått imens han var på toalettet. De så ikke at klærne hans hang på knaggen. Da han forsto at han var forlatt med låst dør, så åpnet han et vindu og ropte og ropte hjelp. Tilfeldigvis var vaktmesteren i området. Jeg syntes han begynte å bli sen, så jeg var på vei mot skolen for å kikke etter ham. Han var helt i oppløsning av hysteri og det ble noen tlf den kvelden med rektor, lærer og ansvarlig for SFO. Hadde møter med de dagen etter og mange rutiner er nå endret. Fryktelig opplevelse. Anonymous poster hash: 77bcf...79b
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #8 Skrevet 14. januar 2014 Har opplevd at min sønn på litt over 5 år ble låst inne og glemt på SFO da alle gikk for dagen :/ han var alene, grusomt og utilgivelig !Du må ta det opp med ledelsen og forlange bedre rutiner!Det ble månelyst da dette skjedde med min sønn.Anonymous poster hash: 77bcf...79b Hvordan skjer det? Hadde dere glemt å hente ham da, eller? Stakkars unge! Anonymous poster hash: 1300f...437 Hvordan det kunne skje: han skulle gå hjem selv ( bor rett i nærheten) SFO krysset ham av som gått imens han var på toalettet. De så ikke at klærne hans hang på knaggen. Da han forsto at han var forlatt med låst dør, så åpnet han et vindu og ropte og ropte hjelp. Tilfeldigvis var vaktmesteren i området. Jeg syntes han begynte å bli sen, så jeg var på vei mot skolen for å kikke etter ham. Han var helt i oppløsning av hysteri og det ble noen tlf den kvelden med rektor, lærer og ansvarlig for SFO. Hadde møter med de dagen etter og mange rutiner er nå endret. Fryktelig opplevelse. Anonymous poster hash: 77bcf...79b Det er det verste jeg har hørt...! fytti katta! Anonymous poster hash: 1300f...437
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #9 Skrevet 14. januar 2014 Hadde blitt fly forbanna, krevd å få opprettet et tiltak fra bhg på hvordan de skal unngå dette i fremtiden, og gitt en skriftlig klage til fylkesmannen. Anonymous poster hash: a230f...b84 herre jesus.. Anonymous poster hash: b63ea...9a8
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #10 Skrevet 14. januar 2014 Å bli fly forbanna og lage helvete er bare tull, da blir folk bare oppgitt og man blir ikke tatt særiøst. Men ta det opp på den måten at du ønsker at de ser på rutinene sine, så slike ting ikke skjer igjen Anonymous poster hash: 36bbc...67e
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #12 Skrevet 14. januar 2014 De "mistet" mitt barn i barnehagen en gang. Når jeg kom for å hente han (2 år gammel) kunne de ikke finne han noe sted. De lette og lette, veldig lenge. Jeg gikk til slutt inn og lette (alle barna var ute, de er alltid det på ettermiddagene frem til de blir hentet) Og der satt han for seg selv på et rom. Om de har glemt å ta han med ut i det hele tatt, eller om han gikk inn av seg selv (noe de egentlig ikke skal klare, fordi døra er så tung at voksne sliter med å åpne den) vet jeg ikke. Men han hadde ikke uteklær på. De la seg langflate dagen etterpå, og endret på rutinene for at det ikke skulle skje igjen. Anonymous poster hash: 3a0b4...0e0
pip pip Skrevet 14. januar 2014 #13 Skrevet 14. januar 2014 Hvordan går det ann å glemme 2 barn??? Jeg hadde blitt utrolig forbannet
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #14 Skrevet 14. januar 2014 Jeg fant en unge en gang inni utstyrskjelleren i bhg til mine barn. Da var det en time siden de hadde gått inn for å spise lunsj ......... Var ikke så veldig imponert da for å si det slik! Anonymous poster hash: 5ce48...3ad
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #15 Skrevet 14. januar 2014 Jeg fant ungen min i skapet i barnehagen en gang jeg. Han ville ikke være med ut, men hadde fått beskjed om å kle på seg, så han gjemte seg. De hadde vært ute en time, så han hadde sittet der så lenge. De visste ikke en gang at han var borte den timen :S Anonymous poster hash: aa9be...34e
*SommerFrisk* Skrevet 14. januar 2014 #16 Skrevet 14. januar 2014 HerreGUD for noen grusomme historier:( Jeg tror jeg hadde selvantent!!! Stakkars ungene deres. Huff :,(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå