Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Hva tenker dere om dem? Har oppdaget en slik adferd hos både svigermor og svigersøster, men aner ikke hvorfor de gjør dette i mitt nærvær. Hvorfor slapper de ikke heller av og er seg selv? Har også opplevd at noen kolleger har oppført seg slik. Gutter og menn for den saksskyld, som gjør seg til. Lo når jeg ankom butikken en gang da en unggutt med ett la om stemmen til litt mørkere når jeg kom inn. Han rettet seg godt opp.. Anonymous poster hash: 5de30...459
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Mye som skjer mer eller mindre ubevisst når folk er "utrygge" på en eller annen måte. Ikke alle som greier å slappe av og være seg selv i alle situasjoner. Anonymous poster hash: 7bb16...849
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Jeg er mest nysgjerrig på svigermor og datteren hennes. Da jeg synes de oppfører seg merkelig når jeg og samboeren min er på besøk. Får en følelse av at de tror at de er noe stort, mens jeg mer eller mindre ikke eksisterer:) Datteren smiler på en selvgod måte, og kaster på håret, mens mora har nesen i sky og snakker med veldig høytidelig stemme. Kan ikke noe for det, men blir litt småkvalm over slik adferd. Anonymous poster hash: 5de30...459
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Sist jeg sjekket handlet det om at folk med mindreverdighetskomplekser, dårlig selvsikkerhet/bilde har et behov for å tøffe seg. Kanskje for at de er usikre, ikke ellers vet hvordan de skal oppføre seg eller trenger en eller annen form for bekreftelse på at de er bra nok. Vet ikke hvorfor din svigermor og hennes datter er sånn, men et behov for å markere seg virker det jo som om de har. Er de ellers slik hver for seg? Anonymous poster hash: 5353b...535
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Hvem er du da som person, er du autoritær så tenker jeg at folk blir usikker og skal sette opp en tøff maske , men det trenger ikke å være det? Eller er det jo som noen skriver at det tyder på usikkerhet. Anonymous poster hash: e13c5...bdf
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Hvem er du da som person, er du autoritær så tenker jeg at folk blir usikker og skal sette opp en tøff maske , men det trenger ikke å være det? Eller er det jo som noen skriver at det tyder på usikkerhet.Anonymous poster hash: e13c5...bdf Veldig vanskelig å svare på, ang.min væremåte. Mulig jeg oppfatter meg på en annen måte enn hva andre gjør:P Men noe må det jo være, siden svigermor og datteren plutselig har blitt slik. Jeg har egne meninger, og prøver å være bestemt på hva jeg vil. Men slik er da vel de fleste? I besøk hos dem mener jeg at jeg forsøker å være høflig og ydmyk, men får ikke tilsvarende i retur hos dem. Har vertfall bestemt meg for at jeg ikke skal la meg påvirke av oppførselen til samboerens familiemedlemmer. Kommer det sure/rarekommentarer, så snur jeg meg bare vekk og prater med andre familiemedlemmer. Har snakket med min far om hva han tror. Og mener at de kanskje hadde sett for seg at min samboer hadde funnet seg en annen kjæreste, eller at de føler jeg truer autoriteten deres Wtf?! HI Anonymous poster hash: 5de30...459
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 Dette var det ingen logikk i what so ever.... Synes du virker usedvanlig overanalytisk her HI. Anonymous poster hash: 06567...7be
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 14. januar 2014 #8 Skrevet 14. januar 2014 Jeg er mest nysgjerrig på svigermor og datteren hennes. Da jeg synes de oppfører seg merkelig når jeg og samboeren min er på besøk. Får en følelse av at de tror at de er noe stort, mens jeg mer eller mindre ikke eksisterer:) Datteren smiler på en selvgod måte, og kaster på håret, mens mora har nesen i sky og snakker med veldig høytidelig stemme. Kan ikke noe for det, men blir litt småkvalm over slik adferd. Anonymous poster hash: 5de30...459 Kan det hende at de rett og slett er usikre på deg? At de ikke helt vet hvordan de skal oppføre seg? Ikke sikkert det er vondt ment mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #9 Skrevet 14. januar 2014 Jeg er mest nysgjerrig på svigermor og datteren hennes. Da jeg synes de oppfører seg merkelig når jeg og samboeren min er på besøk. Får en følelse av at de tror at de er noe stort, mens jeg mer eller mindre ikke eksisterer:) Datteren smiler på en selvgod måte, og kaster på håret, mens mora har nesen i sky og snakker med veldig høytidelig stemme. Kan ikke noe for det, men blir litt småkvalm over slik adferd.Anonymous poster hash: 5de30...459 Kan det hende at de rett og slett er usikre på deg? At de ikke helt vet hvordan de skal oppføre seg? Ikke sikkert det er vondt ment mener jeg. Aner ikke, men jeg har brukt tid på å bli bedre kjent med dem. Stilt spørsmål, og virket åpen og nysgjerrig(i motsetning til dem). Kanskje de er veldig dømmende? Mener å ha fått med meg at svigermor omtalte sine langt yngre kolleger i barnehagen, som berter.. Husker også at hun kritiserte sin datters forrige kjæreste, forde han ikke var bra nok for datteren hennes. Han hadde b.l.a ikke nokk penger i hennes øyne.. Vel, nå er han skremt bort:) Må innrømme at jeg blir litt usikker på dem, når de henger seg borti litt andre verdier.. HI Anonymous poster hash: 5de30...459
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 15. januar 2014 #10 Skrevet 15. januar 2014 Jeg er mest nysgjerrig på svigermor og datteren hennes. Da jeg synes de oppfører seg merkelig når jeg og samboeren min er på besøk. Får en følelse av at de tror at de er noe stort, mens jeg mer eller mindre ikke eksisterer:) Datteren smiler på en selvgod måte, og kaster på håret, mens mora har nesen i sky og snakker med veldig høytidelig stemme. Kan ikke noe for det, men blir litt småkvalm over slik adferd.Anonymous poster hash: 5de30...459 Kan det hende at de rett og slett er usikre på deg? At de ikke helt vet hvordan de skal oppføre seg? Ikke sikkert det er vondt ment mener jeg. Aner ikke, men jeg har brukt tid på å bli bedre kjent med dem. Stilt spørsmål, og virket åpen og nysgjerrig(i motsetning til dem). Kanskje de er veldig dømmende? Mener å ha fått med meg at svigermor omtalte sine langt yngre kolleger i barnehagen, som berter.. Husker også at hun kritiserte sin datters forrige kjæreste, forde han ikke var bra nok for datteren hennes. Han hadde b.l.a ikke nokk penger i hennes øyne.. Vel, nå er han skremt bort:) Må innrømme at jeg blir litt usikker på dem, når de henger seg borti litt andre verdier.. HI Anonymous poster hash: 5de30...459 Den ser jeg. Du får gi det litt tid og følge magefølelsen. Dersom de blir vanskelige å omgås, må du bare begrense kontakten og ellers prøve og oppføre deg så høflig og grei som mulig ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2014 #11 Skrevet 15. januar 2014 Jeg er mest nysgjerrig på svigermor og datteren hennes. Da jeg synes de oppfører seg merkelig når jeg og samboeren min er på besøk. Får en følelse av at de tror at de er noe stort, mens jeg mer eller mindre ikke eksisterer:) Datteren smiler på en selvgod måte, og kaster på håret, mens mora har nesen i sky og snakker med veldig høytidelig stemme. Kan ikke noe for det, men blir litt småkvalm over slik adferd.Anonymous poster hash: 5de30...459 Er det å tøffe seg? Anonymous poster hash: 5871b...549
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå