Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Han er det mest fantastiske, nydelige vesenet. Men så har han samboer da... Ikke barn. Han har vært utro før, det vet jeg. Så kan jo lure på om han egentlig er så veldig glad i samboeren sin... Men likevel så har jeg ikke lyst å såre en annen kvinne heller. Huff hjelp meg Anonymous poster hash: 4e751...88e
Våryr ✿ Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Hva trenger du hjelp til? Få godkjennelse fra dib, at det er ok å gå etter andre sine menn?
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Hvis han har vært utro før og gir etter og er utro igjen, med deg, så vet du hva du får hvis dere blir sammen senere - en notorisk utro mann som det ikke går an å stole på. Virkelig noe å trakte etter gitt. ..
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Altså, han kan vel ikke være et så herlig vesen som du mener han er, om han har vært utro tidligere? Jeg hadde styrt unna!
Helene Harepus Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Han er det mest fantastiske, nydelige vesenet. Han har vært utro før, det vet jeg. Så kan jo lure på om han egentlig er så fantastisk og nydelig? Anonymous poster hash: 4e751...88e Rettet opp i feilskriving for deg
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Syns igrunnen ikke menn/kvinner som har vært eller er utro, er så fantastiske og skjønne vesener.. Hadde styrt greit unna.. Anonymous poster hash: c541f...64f
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 Syns igrunnen ikke menn/kvinner som har vært eller er utro, er så fantastiske og skjønne vesener.. Hadde styrt greit unna.. Anonymous poster hash: c541f...64f Signerer. Og denne mannen har vært utro mot samboer før, med annen enn HI. Hvis HI nå "makes the move" og han er utro igjen mot sin samboer, så er det ikke snakk om engangs fylletabbe, men konsekvent utroskap med flere. Hadde aldri turt å stole på en sånn mann. Det er vel grunnen til at 70% av forhold som begynner med utroskap hos en eller begge partene ryker, mye høyere forekomst enn i forhold som begynner når begge er single.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #8 Skrevet 14. januar 2014 Patetisk å være forelsket i en med samboer. Skjerp deg! Anonymous poster hash: 6e32c...d8c
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #9 Skrevet 14. januar 2014 han har vært utro før...ja for DET var jo en turn-on!! Så om han er utro med deg da og du får han,tror du han klarer å la være å putte pikken i andre da eller? Hvorfor er du bedre på noen måte enn samboeren hans? Hvorfor skal han være tro mot deg når han ikke er det mot den han bor sammen med? What comes around goes around... Anonymous poster hash: bd7e5...26f
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #10 Skrevet 14. januar 2014 han har vært utro før...ja for DET var jo en turn-on!! Så om han er utro med deg da og du får han,tror du han klarer å la være å putte pikken i andre da eller? Hvorfor er du bedre på noen måte enn samboeren hans? Hvorfor skal han være tro mot deg når han ikke er det mot den han bor sammen med? What comes around goes around... Anonymous poster hash: bd7e5...26f eller omvendt: what goes around comes around... anyway,dårlig for karmaen din! Anonymous poster hash: bd7e5...26f
Gjest lykkeliggift Skrevet 14. januar 2014 #11 Skrevet 14. januar 2014 Patetisk å være forelsket i en med samboer. Skjerp deg! Anonymous poster hash: 6e32c...d8c Ja for hun kan jo selv for at hun har blitt forelsket i akuratt denne mannen ikke sant ? Det er da virkelig ikke HI sin egen feil at hun er forelsket i han. MEN hva hun velger å gjøre med det er jo 100 % på hennes egen kappe.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #12 Skrevet 14. januar 2014 Høres ut som du tar det for gitt at han er interessert i deg, HI? Eller er det noe du ikke har nevnt her som f.eks at dere allerede er involvert i noe? Anonymous poster hash: 857ab...372
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #13 Skrevet 14. januar 2014 At det går ann og synke så dypt og henge seg oppi at man er forelsket når han har samboer, greit man ikke kan styre hva man føler, men og gå rundt og tenke på det... Og hva får deg til og tro han har så lyst på deg, siden du sier han har vært utro før. Men for all del, kansje du fortjener han, for han vil være utro mot deg og... Så da får du merke det selv... Anonymous poster hash: 35aa5...090
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #14 Skrevet 14. januar 2014 han har vært utro før...ja for DET var jo en turn-on!! Så om han er utro med deg da og du får han,tror du han klarer å la være å putte pikken i andre da eller? Hvorfor er du bedre på noen måte enn samboeren hans? Hvorfor skal han være tro mot deg når han ikke er det mot den han bor sammen med? What comes around goes around... Anonymous poster hash: bd7e5...26f Signerer på det sterkeste. Har vært selv den bedratte og elskerinna trodde at hun var så mye bedre enn meg siden han valgte å ha sex med henne tre ganger. Problemet var at han slet svært mye psykisk på den tiden og vi holdt på å gå fra hverandre da forholdet var max dårlig, men dette sidespranget hans var oppvekker for oss begge to og vi har det bedre enn noen sinne nå. Selv om det selvfølgelig alltid vil være kjip minne, det han har gjort. Elskerinna satt tilbake forvirret og fornærmet over hvorfor i all verden han valgte hans "gråe mus" meg fremfor den uimotståelige og flotte henne. Etter å ha snakket med mine venninner om det har jeg fått inntrykk av at de fleste som velger å gå etter gifte eller samboende menn tror det alltid er kona/samboer sin skyld at mannen hopper på andre. Og ikke rart at de få som blir sammen med slike menn må hele tiden gå på tå og tenke på at de for guds skyld ikke må gjøre feil slik at han er utro mot dem og. Det er ALDRI ens egen skyld at ens mann/kone er utro. Det er kun den utro parten som har skylda, og delvis også elsker/elskerinne dersom han/hun var klar over at den "utvalgte" var gift og aktivt gikk inn for å ødelegge en familie. Uansett hvor dårlig forholdet er, hvor lite partneren din har følelser igjen for deg, hvor sint han er på deg, eller om han sliter med noe personlig, er det ikke din skyld at partner er utro mot deg. Det måtte jeg fortelle meg selv hver eneste dag i over 1 år etter min manns affære for å få riktig perspektiv på ting. Anonymous poster hash: d6d2f...ffa
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #15 Skrevet 14. januar 2014 Hvordan vet du at han vært utro før da? Anonymous poster hash: 07fa9...bc9
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #16 Skrevet 14. januar 2014 han har vært utro før...ja for DET var jo en turn-on!! Så om han er utro med deg da og du får han,tror du han klarer å la være å putte pikken i andre da eller? Hvorfor er du bedre på noen måte enn samboeren hans? Hvorfor skal han være tro mot deg når han ikke er det mot den han bor sammen med? What comes around goes around... Anonymous poster hash: bd7e5...26f Signerer på det sterkeste. Har vært selv den bedratte og elskerinna trodde at hun var så mye bedre enn meg siden han valgte å ha sex med henne tre ganger. Problemet var at han slet svært mye psykisk på den tiden og vi holdt på å gå fra hverandre da forholdet var max dårlig, men dette sidespranget hans var oppvekker for oss begge to og vi har det bedre enn noen sinne nå. Selv om det selvfølgelig alltid vil være kjip minne, det han har gjort. Elskerinna satt tilbake forvirret og fornærmet over hvorfor i all verden han valgte hans "gråe mus" meg fremfor den uimotståelige og flotte henne. Etter å ha snakket med mine venninner om det har jeg fått inntrykk av at de fleste som velger å gå etter gifte eller samboende menn tror det alltid er kona/samboer sin skyld at mannen hopper på andre. Og ikke rart at de få som blir sammen med slike menn må hele tiden gå på tå og tenke på at de for guds skyld ikke må gjøre feil slik at han er utro mot dem og. Det er ALDRI ens egen skyld at ens mann/kone er utro. Det er kun den utro parten som har skylda, og delvis også elsker/elskerinne dersom han/hun var klar over at den "utvalgte" var gift og aktivt gikk inn for å ødelegge en familie. Uansett hvor dårlig forholdet er, hvor lite partneren din har følelser igjen for deg, hvor sint han er på deg, eller om han sliter med noe personlig, er det ikke din skyld at partner er utro mot deg. Det måtte jeg fortelle meg selv hver eneste dag i over 1 år etter min manns affære for å få riktig perspektiv på ting. Anonymous poster hash: d6d2f...ffa Deg igjen? Alle her inne vet at du er bitter og forsmåd enda. Sutrer om dette til stadighet. .. Anonymous poster hash: eff57...1d2
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #17 Skrevet 14. januar 2014 Skal ikke dømme deg, men hva er det som gjør ham så fantastisk og nydelig som ikke single menn du kjenner har? Anonymous poster hash: 07fa9...bc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå