**My little Miss drama and I** Skrevet 14. januar 2014 #1 Del Skrevet 14. januar 2014 Sist flyttet snuppa på eget rom ved 4 mnd. Det var planen nå å, men han er nå 6mnd og enda på vårt rom. Men han sover så urolig ;/ når flyttet deres små å sov de bedre da?! *håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rene82 Skrevet 14. januar 2014 #2 Del Skrevet 14. januar 2014 Hun er 9mnd straks, flyttet på lørdag 😉 måtte få storebror opp i andre etasje 😜 men sover ikke bedre. Ammer ikke. Håper det går seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Del Skrevet 14. januar 2014 Han var 4 mnd. Fungerte veldig bra. Har rom vegg i vegg, bare et par meter unna. Ammer ikke. Anonymous poster hash: 9bd29...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomstogbier Skrevet 14. januar 2014 #4 Del Skrevet 14. januar 2014 1,5 mnd var hun. Nei, sov ikke bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illi85 Skrevet 14. januar 2014 #5 Del Skrevet 14. januar 2014 6 mnd var hun, sov ikke bedre og måtte fly ut og inn hele natten. Bedre nå etter vi nattavvente henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**My little Miss drama and I** Skrevet 14. januar 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 14. januar 2014 Han spiser kun 1 gang på natten , men straks avvenning, han er god og rund. Spiser mye på dagen så. Men det med å renne ut å inn for å gi smokk-kvier jeg meg for! Lettere når de kan putte den selv i munnen huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 14. januar 2014 #7 Del Skrevet 14. januar 2014 Fekk eige rom ved 9 mnd. Sovinga var upåklagelig både før og etter. Meinar å hugse vi måtte inn og gi smokk 1-2 gongar per natt første veka, etter det var ho tilbake til sjølvbetjening når det gjaldt smokken og forstyrra ikkje søvna vår anna enn ei og anna natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomstogbier Skrevet 14. januar 2014 #8 Del Skrevet 14. januar 2014 Det er det vi holderpå med, inn og ut for å stappe inn smokken, og det tross at hun klarer å putte den inn selv men er sååå trøtt, så gidder ikke, lettere å bælje så kommer mor eller far og putter smokken i munnen for deg.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 14. januar 2014 #9 Del Skrevet 14. januar 2014 Sist flyttet snuppa på eget rom ved 4 mnd. Det var planen nå å, men han er nå 6mnd og enda på vårt rom. Men han sover så urolig ;/ når flyttet deres små å sov de bedre da?! *håpe* Første flyttet da hun var 7mnd. Yngste blir 1 år i morgen (HURRA) og hun sover enda på vårt rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 14. januar 2014 #10 Del Skrevet 14. januar 2014 Førstemann flyttet rett før halvåret. Vi hadde egentlig tenkt å flytte nr 2 i samme tida, men ettersom han skal inn på rommet til broren er det mulig vi drøyer det litt lengre. Gleder meg til å bare være 2 på rommet igjen, men frykter at det blir en stund til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S_Dreams Skrevet 15. januar 2014 #11 Del Skrevet 15. januar 2014 Jenta vår flyttet på eget rom rett etter hun ble 1 år. Sover bedre med tanke på at vi ikke vekker henne når vi legger oss, men ellers er det det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 15. januar 2014 #12 Del Skrevet 15. januar 2014 Her flyttet hun inn på eget rom når hun var 14 mnd men sover i vår seng når hun våkner etter at vi har lagt oss;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ett til! Skrevet 15. januar 2014 #13 Del Skrevet 15. januar 2014 Det er vel individuelt tenker jeg. jenta vår måtte flytte ut da hun var 4 mnd,fordi hun våkna så mye på natta og lå og lagde så masse lyd,helt uholdbart å ha henne på samme rom mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**My little Miss drama and I** Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #14 Del Skrevet 15. januar 2014 Ja alle unger er jo forskjellige vi får prøve en helg å se så kan pappan å springe litt inn på natta ved behov har akkurat sluttet å amme så ... Huff de blir så fort store sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rene82 Skrevet 16. januar 2014 #15 Del Skrevet 16. januar 2014 Da har vi fått prøvd noen netter, ikke bedre søvn.. Å hun har begynt å våkne 22-23 for flaske..da våkner hun jo ofte i 03-04 tida å..😳 var bedre med en oppvåkning. Hva skjer a. Kan det være tennene? Fortennene er på vei ned ser jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 16. januar 2014 #16 Del Skrevet 16. januar 2014 Førstemann flyttet rett før halvåret. Vi hadde egentlig tenkt å flytte nr 2 i samme tida, men ettersom han skal inn på rommet til broren er det mulig vi drøyer det litt lengre. Gleder meg til å bare være 2 på rommet igjen, men frykter at det blir en stund til... Vi er i akkurat den situasjonen. Jentene skal dele rom så lillesnuppa må være klar for å sove uten mamma når hun flytter slik at storesøster ikke våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 16. januar 2014 #17 Del Skrevet 16. januar 2014 Dere som har flyttet de små på eget rom; bruker dere babycall hele natta eller hører dere de likevel? Yngeste snuppa vår lager ikke mye lyd når hun våkner, men nok til at jeg våkner nå som hun fremdeles deler rom med oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S_Dreams Skrevet 16. januar 2014 #18 Del Skrevet 16. januar 2014 Her har vi soverom vegg i vegg og dørene åpne, så hører fortsatt hver minste lyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rene82 Skrevet 16. januar 2014 #19 Del Skrevet 16. januar 2014 Hun sover rett over gangen..jeg våkner av det minste hikst..så trenger ikke babycall om natta. Skulle ønske jeg var som gubben og sov gjennom alt 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 18. januar 2014 #20 Del Skrevet 18. januar 2014 13 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå