Regina_George Skrevet 14. januar 2014 #26 Skrevet 14. januar 2014 Hater når folk skal komme med sine egne personlige forhold til navnene, men må bare si at Marielle i klassen min da jeg var liten ble mobbet og kalt Marigrell Konstanse syntes jeg er fint, men kommer an på etternavnet deres. Konstanse Willoch klinger bedre enn Konstanse Olsen. Franskt etternavn Anonymous poster hash: 9e87e...f33 Så bra:) Blir sikkert en nydelig kombo! Syntes forresten kallenavnet Connie er utrolig kult og fint.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #27 Skrevet 14. januar 2014 Marielle fra Kløfta viser alt i FHM. Konstanse er fint og gammelt og sterkt. Anonymous poster hash: ada18...bd8 Jøss, hvordan ble den anonym? Hehe :-) først svarer du som anonym og rett etterpå med nick men ender heller opp som anonym :-) pleier du å skrive dobbeltsvar sånn ofte??? kanskje for å støtte opp om svara dine? ;-) Busted!! Anonymous poster hash: 601de...b4d Men poenget var jo å ikke være anonym, ellers hadde jeg ikke giddet å vedkjenne meg det. Har ikke stort å tjene på dobbeltposting akkurat. Du av innleggga i denne tråden er din... Nå driter du deg ut. Anonymous poster hash: 601de...b4d
sug lut Skrevet 14. januar 2014 #28 Skrevet 14. januar 2014 Marielle fra Kløfta viser alt i FHM. Konstanse er fint og gammelt og sterkt. Anonymous poster hash: ada18...bd8 Jøss, hvordan ble den anonym? Hehe :-) først svarer du som anonym og rett etterpå med nick men ender heller opp som anonym :-) pleier du å skrive dobbeltsvar sånn ofte??? kanskje for å støtte opp om svara dine? ;-) Busted!! Anonymous poster hash: 601de...b4d Men poenget var jo å ikke være anonym, ellers hadde jeg ikke giddet å vedkjenne meg det. Har ikke stort å tjene på dobbeltposting akkurat. Du av innleggga i denne tråden er din... Nå driter du deg ut. Anonymous poster hash: 601de...b4d Javel, deg om det.
Bustetroll Skrevet 14. januar 2014 #29 Skrevet 14. januar 2014 Mariell!! Konstanse? Er det virkelig et navn? Selvfølgelig er Konstanse et navn Søstra til han derre idol-Alejandro Fuentes fyren heter det, men med C. Vokste opp med henne, hun ble stort sett kalt Connie. Men nå er jo de fra utlandet da, Chile? Husker ikke helt. Jeg synes derimot Mariell er penest (uten e i endingen). Anonymous poster hash: 43c69...945 Mariell er et pent navn. Jeg også assosierer det dessverre med sånn "ghettobabe". Blondt hår med ettervekst, og piercing på siden av overleppa, stram olabukse og hettegenser. Men selve navnet syntes jeg er pent. Konstanse derimot, det syntes jeg var helt grusomt stygt.. uttales det konstans? Eller uttales e'en også? Når man kommer men sånne vanskelig navn på ungene, så ender det som regel i kallenavn uansett..
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 14. januar 2014 #30 Skrevet 14. januar 2014 Jeg liker Marielle best!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #31 Skrevet 14. januar 2014 Mariell!! Konstanse? Er det virkelig et navn? Selvfølgelig er Konstanse et navn Søstra til han derre idol-Alejandro Fuentes fyren heter det, men med C. Vokste opp med henne, hun ble stort sett kalt Connie. Men nå er jo de fra utlandet da, Chile? Husker ikke helt. Jeg synes derimot Mariell er penest (uten e i endingen). Anonymous poster hash: 43c69...945 Mariell er et pent navn. Jeg også assosierer det dessverre med sånn "ghettobabe". Blondt hår med ettervekst, og piercing på siden av overleppa, stram olabukse og hettegenser. Men selve navnet syntes jeg er pent. Konstanse derimot, det syntes jeg var helt grusomt stygt.. uttales det konstans? Eller uttales e'en også? Når man kommer men sånne vanskelig navn på ungene, så ender det som regel i kallenavn uansett.. Uttales Konstanse, med e også. Konnstannse (dårlig på lydskrift, men ca ca). Hm, jeg har ingen assosiasjoner med Mariell, annet enn at det minner om navnet til Den lille havfruen (Ariel). Synes ikke Konstanse er et vanskelig navn, men det er langt, og lett å gjøre kallenavn av. Synes nå heller ikke det er mye pent, men det er et gammelt navn i hvert fall. Lite feminint etter min mening (litt "hardt" på en måte), men sterkt. Anonymous poster hash: 43c69...945
Bustetroll Skrevet 14. januar 2014 #32 Skrevet 14. januar 2014 Mariell!! Konstanse? Er det virkelig et navn? Selvfølgelig er Konstanse et navn Søstra til han derre idol-Alejandro Fuentes fyren heter det, men med C. Vokste opp med henne, hun ble stort sett kalt Connie. Men nå er jo de fra utlandet da, Chile? Husker ikke helt. Jeg synes derimot Mariell er penest (uten e i endingen). Anonymous poster hash: 43c69...945 Mariell er et pent navn. Jeg også assosierer det dessverre med sånn "ghettobabe". Blondt hår med ettervekst, og piercing på siden av overleppa, stram olabukse og hettegenser. Men selve navnet syntes jeg er pent. Konstanse derimot, det syntes jeg var helt grusomt stygt.. uttales det konstans? Eller uttales e'en også? Når man kommer men sånne vanskelig navn på ungene, så ender det som regel i kallenavn uansett.. Uttales Konstanse, med e også. Konnstannse (dårlig på lydskrift, men ca ca). Hm, jeg har ingen assosiasjoner med Mariell, annet enn at det minner om navnet til Den lille havfruen (Ariel). Synes ikke Konstanse er et vanskelig navn, men det er langt, og lett å gjøre kallenavn av. Synes nå heller ikke det er mye pent, men det er et gammelt navn i hvert fall. Lite feminint etter min mening (litt "hardt" på en måte), men sterkt. Anonymous poster hash: 43c69...945 Ja VELDIG lite feminint. Jeg kunne lett trodd det var et guttenavn. Ex'en min ville at gutten i magen (kom ut som jente) skulle hete constantin eller costadin. Fysj.. Sistnevnte høres jo ut som en medisin
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #33 Skrevet 14. januar 2014 Mariell!! Konstanse? Er det virkelig et navn? Selvfølgelig er Konstanse et navn Søstra til han derre idol-Alejandro Fuentes fyren heter det, men med C. Vokste opp med henne, hun ble stort sett kalt Connie. Men nå er jo de fra utlandet da, Chile? Husker ikke helt. Jeg synes derimot Mariell er penest (uten e i endingen). Anonymous poster hash: 43c69...945 Mariell er et pent navn. Jeg også assosierer det dessverre med sånn "ghettobabe". Blondt hår med ettervekst, og piercing på siden av overleppa, stram olabukse og hettegenser. Men selve navnet syntes jeg er pent. Konstanse derimot, det syntes jeg var helt grusomt stygt.. uttales det konstans? Eller uttales e'en også? Når man kommer men sånne vanskelig navn på ungene, så ender det som regel i kallenavn uansett.. Uttales Konstanse, med e også. Konnstannse (dårlig på lydskrift, men ca ca). Hm, jeg har ingen assosiasjoner med Mariell, annet enn at det minner om navnet til Den lille havfruen (Ariel). Synes ikke Konstanse er et vanskelig navn, men det er langt, og lett å gjøre kallenavn av. Synes nå heller ikke det er mye pent, men det er et gammelt navn i hvert fall. Lite feminint etter min mening (litt "hardt" på en måte), men sterkt. Anonymous poster hash: 43c69...945 Ja VELDIG lite feminint. Jeg kunne lett trodd det var et guttenavn. Ex'en min ville at gutten i magen (kom ut som jente) skulle hete constantin eller costadin. Fysj.. Sistnevnte høres jo ut som en medisin Haha, huff! Du er vel overlykkelig over å ha fått jente bare pga det Anonymous poster hash: 43c69...945
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #34 Skrevet 14. januar 2014 Hater når folk skal komme med sine egne personlige forhold til navnene, men må bare si at Marielle i klassen min da jeg var liten ble mobbet og kalt Marigrell Konstanse syntes jeg er fint, men kommer an på etternavnet deres. Konstanse Willoch klinger bedre enn Konstanse Olsen. Hehe, min mor hadde en tante som het Konstanse Olsen, jeg synes det fungerer helt fint jeg Anonymous poster hash: e1be0...4dd
Bustetroll Skrevet 14. januar 2014 #35 Skrevet 14. januar 2014 Mariell!! Konstanse? Er det virkelig et navn? Selvfølgelig er Konstanse et navn Søstra til han derre idol-Alejandro Fuentes fyren heter det, men med C. Vokste opp med henne, hun ble stort sett kalt Connie. Men nå er jo de fra utlandet da, Chile? Husker ikke helt. Jeg synes derimot Mariell er penest (uten e i endingen). Anonymous poster hash: 43c69...945 Mariell er et pent navn. Jeg også assosierer det dessverre med sånn "ghettobabe". Blondt hår med ettervekst, og piercing på siden av overleppa, stram olabukse og hettegenser. Men selve navnet syntes jeg er pent. Konstanse derimot, det syntes jeg var helt grusomt stygt.. uttales det konstans? Eller uttales e'en også? Når man kommer men sånne vanskelig navn på ungene, så ender det som regel i kallenavn uansett.. Uttales Konstanse, med e også. Konnstannse (dårlig på lydskrift, men ca ca). Hm, jeg har ingen assosiasjoner med Mariell, annet enn at det minner om navnet til Den lille havfruen (Ariel). Synes ikke Konstanse er et vanskelig navn, men det er langt, og lett å gjøre kallenavn av. Synes nå heller ikke det er mye pent, men det er et gammelt navn i hvert fall. Lite feminint etter min mening (litt "hardt" på en måte), men sterkt. Anonymous poster hash: 43c69...945 Ja VELDIG lite feminint. Jeg kunne lett trodd det var et guttenavn. Ex'en min ville at gutten i magen (kom ut som jente) skulle hete constantin eller costadin. Fysj.. Sistnevnte høres jo ut som en medisin Haha, huff! Du er vel overlykkelig over å ha fått jente bare pga det Anonymous poster hash: 43c69...945 Hehe han hadde ikke mange fine navn å komme med på guttefronten nei. Det var bare helt sinnsyke merkelige utenlandske navn som var totalt uaktuelt for min del. Vi var enige om et internasjonalt navn, men ærlig talt. Og jeg var ganske villig til det meste:P Tror jeg skrev en liste med 100 navn de rhan bare kunne velge. Men ingen var godkjent
Frøken Ubesluttsom Skrevet 14. januar 2014 #36 Skrevet 14. januar 2014 Jeg liker Marielle mye bedre enn Konstanse.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #37 Skrevet 14. januar 2014 Mamma'n min heter Constance Sophi. Ikke norsk nei. Men jeg hadde nok gått for Mariell (uten e på slutten). Anonymous poster hash: 32cc4...37e
Gjest Hercule Poirot Skrevet 14. januar 2014 #38 Skrevet 14. januar 2014 Mariell er, i mine ører, helt grusomt. Skikkelig wanna-be, platinableket osv. Konstanse er i alle fall et gammelt navn med klasse og stil. Men Konstanse (evt. med C) bør ha et etternavn med stil også.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #39 Skrevet 14. januar 2014 Enig med luten ang FHM, evt verre blader, når det gjelder Mariell. Marie er så nydelig, men Mariell er bare så lite pent. Jeg er veldig overrasket over at så mange ikke har hørt om navnet Konstanse. Det er da ikke så uvanlig? Dere bør høre mer på Kaizers Orchestra Konstanse er litt tungt og litt pompøst, men mye bedre enn Mariell. Anonymous poster hash: 293a4...3d0
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #40 Skrevet 14. januar 2014 Mariell!! Konstanse? Er det virkelig et navn? Selvfølgelig er Konstanse et navn Søstra til han derre idol-Alejandro Fuentes fyren heter det, men med C. Vokste opp med henne, hun ble stort sett kalt Connie. Men nå er jo de fra utlandet da, Chile? Husker ikke helt. Jeg synes derimot Mariell er penest (uten e i endingen). Anonymous poster hash: 43c69...945 Mariell er et pent navn. Jeg også assosierer det dessverre med sånn "ghettobabe". Blondt hår med ettervekst, og piercing på siden av overleppa, stram olabukse og hettegenser. Men selve navnet syntes jeg er pent. Konstanse derimot, det syntes jeg var helt grusomt stygt.. uttales det konstans? Eller uttales e'en også? Når man kommer men sånne vanskelig navn på ungene, så ender det som regel i kallenavn uansett.. Uttales Konstanse, med e også. Konnstannse (dårlig på lydskrift, men ca ca). Hm, jeg har ingen assosiasjoner med Mariell, annet enn at det minner om navnet til Den lille havfruen (Ariel). Synes ikke Konstanse er et vanskelig navn, men det er langt, og lett å gjøre kallenavn av. Synes nå heller ikke det er mye pent, men det er et gammelt navn i hvert fall. Lite feminint etter min mening (litt "hardt" på en måte), men sterkt. Anonymous poster hash: 43c69...945 Ja VELDIG lite feminint. Jeg kunne lett trodd det var et guttenavn. Ex'en min ville at gutten i magen (kom ut som jente) skulle hete constantin eller costadin. Fysj.. Sistnevnte høres jo ut som en medisin Haha, huff! Du er vel overlykkelig over å ha fått jente bare pga det Anonymous poster hash: 43c69...945 Hehe han hadde ikke mange fine navn å komme med på guttefronten nei. Det var bare helt sinnsyke merkelige utenlandske navn som var totalt uaktuelt for min del. Vi var enige om et internasjonalt navn, men ærlig talt. Og jeg var ganske villig til det meste:P Tror jeg skrev en liste med 100 navn de rhan bare kunne velge. Men ingen var godkjent Oi, såpass, ja. Men såvidt jeg har fått med meg, så er han eksen din ikke helt riktig skrudd. Kanskje han ikke godkjente noen av de hundre navnene på lista di for å "dominere" deg eller noe i den dur. Gikk bursdagen til datteren din bra, forresten? Vet det er lenge siden, men jeg har tenkt endel på deg og jenta di etter den tråden. Anonymous poster hash: 43c69...945
Brennheite Badeand Skrevet 14. januar 2014 #41 Skrevet 14. januar 2014 Marielle fra Kløfta viser alt i FHM. Konstanse er fint og gammelt og sterkt. Anonymous poster hash: ada18...bd8 Jøss, hvordan ble den anonym? Men rett skal være rett, er ikke Marielle fra Jessheim?!
Englenemine Skrevet 14. januar 2014 #42 Skrevet 14. januar 2014 Finnes det faktisk mennesker der ute som ikke ver Konstanse/ Constance er et navn?
Bustetroll Skrevet 14. januar 2014 #43 Skrevet 14. januar 2014 Mariell!! Konstanse? Er det virkelig et navn? Selvfølgelig er Konstanse et navn Søstra til han derre idol-Alejandro Fuentes fyren heter det, men med C. Vokste opp med henne, hun ble stort sett kalt Connie. Men nå er jo de fra utlandet da, Chile? Husker ikke helt. Jeg synes derimot Mariell er penest (uten e i endingen). Anonymous poster hash: 43c69...945 Mariell er et pent navn. Jeg også assosierer det dessverre med sånn "ghettobabe". Blondt hår med ettervekst, og piercing på siden av overleppa, stram olabukse og hettegenser. Men selve navnet syntes jeg er pent. Konstanse derimot, det syntes jeg var helt grusomt stygt.. uttales det konstans? Eller uttales e'en også? Når man kommer men sånne vanskelig navn på ungene, så ender det som regel i kallenavn uansett.. Uttales Konstanse, med e også. Konnstannse (dårlig på lydskrift, men ca ca). Hm, jeg har ingen assosiasjoner med Mariell, annet enn at det minner om navnet til Den lille havfruen (Ariel). Synes ikke Konstanse er et vanskelig navn, men det er langt, og lett å gjøre kallenavn av. Synes nå heller ikke det er mye pent, men det er et gammelt navn i hvert fall. Lite feminint etter min mening (litt "hardt" på en måte), men sterkt. Anonymous poster hash: 43c69...945 Ja VELDIG lite feminint. Jeg kunne lett trodd det var et guttenavn. Ex'en min ville at gutten i magen (kom ut som jente) skulle hete constantin eller costadin. Fysj.. Sistnevnte høres jo ut som en medisin Haha, huff! Du er vel overlykkelig over å ha fått jente bare pga det Anonymous poster hash: 43c69...945 Hehe han hadde ikke mange fine navn å komme med på guttefronten nei. Det var bare helt sinnsyke merkelige utenlandske navn som var totalt uaktuelt for min del. Vi var enige om et internasjonalt navn, men ærlig talt. Og jeg var ganske villig til det meste:P Tror jeg skrev en liste med 100 navn de rhan bare kunne velge. Men ingen var godkjent Oi, såpass, ja. Men såvidt jeg har fått med meg, så er han eksen din ikke helt riktig skrudd. Kanskje han ikke godkjente noen av de hundre navnene på lista di for å "dominere" deg eller noe i den dur. Gikk bursdagen til datteren din bra, forresten? Vet det er lenge siden, men jeg har tenkt endel på deg og jenta di etter den tråden. Anonymous poster hash: 43c69...945 Bursdagen gikk bra. Jeg søkte om besøksforbud et par dager i forveien. Han sendte mail og spurte om å få se henne på bursdagen. Har fortsatt ikke sett han siden dagen jeg kastet han ut Han er i landet et eller annet sted. Driver vel med dop og bor hos noen kriminelle tenker jeg. Bryr meg ikke
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #44 Skrevet 14. januar 2014 Med fransk etternavn ville jeg valgt internasjonale skrivemåter; Marielle eller Constance. Har som flere andre litt harry-assosiasjoner til det første, og det andre er litt tungt. Det skriker etter kjælenavn - kanskje dere kan finne et koselig hverdags-kortnavn å bruke på henne? Av typen Connie ja.. Anonymous poster hash: 0a065...793
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #45 Skrevet 14. januar 2014 Konstanse! Nydelig:) Anonymous poster hash: f705f...8f1
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #46 Skrevet 14. januar 2014 Konstanse! Det er kult! Anonymous poster hash: 8f89f...441
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #47 Skrevet 14. januar 2014 Mariell!! Konstanse? Er det virkelig et navn? Selvfølgelig er Konstanse et navn Søstra til han derre idol-Alejandro Fuentes fyren heter det, men med C. Vokste opp med henne, hun ble stort sett kalt Connie. Men nå er jo de fra utlandet da, Chile? Husker ikke helt. Jeg synes derimot Mariell er penest (uten e i endingen). Anonymous poster hash: 43c69...945 Mariell er et pent navn. Jeg også assosierer det dessverre med sånn "ghettobabe". Blondt hår med ettervekst, og piercing på siden av overleppa, stram olabukse og hettegenser. Men selve navnet syntes jeg er pent. Konstanse derimot, det syntes jeg var helt grusomt stygt.. uttales det konstans? Eller uttales e'en også? Når man kommer men sånne vanskelig navn på ungene, så ender det som regel i kallenavn uansett.. Uttales Konstanse, med e også. Konnstannse (dårlig på lydskrift, men ca ca). Hm, jeg har ingen assosiasjoner med Mariell, annet enn at det minner om navnet til Den lille havfruen (Ariel). Synes ikke Konstanse er et vanskelig navn, men det er langt, og lett å gjøre kallenavn av. Synes nå heller ikke det er mye pent, men det er et gammelt navn i hvert fall. Lite feminint etter min mening (litt "hardt" på en måte), men sterkt. Anonymous poster hash: 43c69...945 Ja VELDIG lite feminint. Jeg kunne lett trodd det var et guttenavn. Ex'en min ville at gutten i magen (kom ut som jente) skulle hete constantin eller costadin. Fysj.. Sistnevnte høres jo ut som en medisin Haha, huff! Du er vel overlykkelig over å ha fått jente bare pga det Anonymous poster hash: 43c69...945 Hehe han hadde ikke mange fine navn å komme med på guttefronten nei. Det var bare helt sinnsyke merkelige utenlandske navn som var totalt uaktuelt for min del. Vi var enige om et internasjonalt navn, men ærlig talt. Og jeg var ganske villig til det meste:P Tror jeg skrev en liste med 100 navn de rhan bare kunne velge. Men ingen var godkjent Oi, såpass, ja. Men såvidt jeg har fått med meg, så er han eksen din ikke helt riktig skrudd. Kanskje han ikke godkjente noen av de hundre navnene på lista di for å "dominere" deg eller noe i den dur. Gikk bursdagen til datteren din bra, forresten? Vet det er lenge siden, men jeg har tenkt endel på deg og jenta di etter den tråden. Anonymous poster hash: 43c69...945 Bursdagen gikk bra. Jeg søkte om besøksforbud et par dager i forveien. Han sendte mail og spurte om å få se henne på bursdagen. Har fortsatt ikke sett han siden dagen jeg kastet han ut Han er i landet et eller annet sted. Driver vel med dop og bor hos noen kriminelle tenker jeg. Bryr meg ikke Så bra Ønsker dere alt bra videre i livet, og håper den kødden aldri dukker opp i livene deres igjen Anonymous poster hash: 43c69...945
Bustetroll Skrevet 14. januar 2014 #48 Skrevet 14. januar 2014 Mariell!! Konstanse? Er det virkelig et navn? Selvfølgelig er Konstanse et navn Søstra til han derre idol-Alejandro Fuentes fyren heter det, men med C. Vokste opp med henne, hun ble stort sett kalt Connie. Men nå er jo de fra utlandet da, Chile? Husker ikke helt. Jeg synes derimot Mariell er penest (uten e i endingen). Anonymous poster hash: 43c69...945 Mariell er et pent navn. Jeg også assosierer det dessverre med sånn "ghettobabe". Blondt hår med ettervekst, og piercing på siden av overleppa, stram olabukse og hettegenser. Men selve navnet syntes jeg er pent. Konstanse derimot, det syntes jeg var helt grusomt stygt.. uttales det konstans? Eller uttales e'en også? Når man kommer men sånne vanskelig navn på ungene, så ender det som regel i kallenavn uansett.. Uttales Konstanse, med e også. Konnstannse (dårlig på lydskrift, men ca ca). Hm, jeg har ingen assosiasjoner med Mariell, annet enn at det minner om navnet til Den lille havfruen (Ariel). Synes ikke Konstanse er et vanskelig navn, men det er langt, og lett å gjøre kallenavn av. Synes nå heller ikke det er mye pent, men det er et gammelt navn i hvert fall. Lite feminint etter min mening (litt "hardt" på en måte), men sterkt. Anonymous poster hash: 43c69...945 Ja VELDIG lite feminint. Jeg kunne lett trodd det var et guttenavn. Ex'en min ville at gutten i magen (kom ut som jente) skulle hete constantin eller costadin. Fysj.. Sistnevnte høres jo ut som en medisin Haha, huff! Du er vel overlykkelig over å ha fått jente bare pga det Anonymous poster hash: 43c69...945 Hehe han hadde ikke mange fine navn å komme med på guttefronten nei. Det var bare helt sinnsyke merkelige utenlandske navn som var totalt uaktuelt for min del. Vi var enige om et internasjonalt navn, men ærlig talt. Og jeg var ganske villig til det meste:P Tror jeg skrev en liste med 100 navn de rhan bare kunne velge. Men ingen var godkjent Oi, såpass, ja. Men såvidt jeg har fått med meg, så er han eksen din ikke helt riktig skrudd. Kanskje han ikke godkjente noen av de hundre navnene på lista di for å "dominere" deg eller noe i den dur. Gikk bursdagen til datteren din bra, forresten? Vet det er lenge siden, men jeg har tenkt endel på deg og jenta di etter den tråden. Anonymous poster hash: 43c69...945 Bursdagen gikk bra. Jeg søkte om besøksforbud et par dager i forveien. Han sendte mail og spurte om å få se henne på bursdagen. Har fortsatt ikke sett han siden dagen jeg kastet han ut Han er i landet et eller annet sted. Driver vel med dop og bor hos noen kriminelle tenker jeg. Bryr meg ikke Så bra Ønsker dere alt bra videre i livet, og håper den kødden aldri dukker opp i livene deres igjen Anonymous poster hash: 43c69...945 Takk
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #49 Skrevet 14. januar 2014 Mariell, helt klart. Jeg har ingen assosiasjoner til bimbo/fhm som noen nevner, men kjenner tre jenter/damer i ulik alder som heter det. Alle tre er nydelige både utenpå og inni, så for meg er navnet med det og veldig fint Anonymous poster hash: b4771...124
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå