Gå til innhold

Dere som gikk ca en uke over termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble dere satt i gang? Hvor stor var baby?

Anonymous poster hash: 960e9...2c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble satt igang 7 dager over termin pga lite fostervann. Babyen var 3500 gr

Anonymous poster hash: cbd4e...c48
Skrevet

Jeg ble satt i gang pga lite fostervann:) fikk modningspiller også tok de vannet dagen etter :) han var 52 cm og 3750 :) fødselen varte i 5 timer.

Skrevet

Ei venninne fikk en uke over, kom av seg selv og var 4500

Anonymous poster hash: 1f75c...802

Skrevet

Fødte naturlig på dag 9. Gikk helt fint :) Ungen var 53 cm og 4250 g, så litt over snittet.

Anonymous poster hash: 75842...378

Skrevet

Merket de lite fostervann på ultralyd? HI

Skrevet

Gikk 10 dager over. Baby var 4750 g. Ble ikke satt i gang.

Anonymous poster hash: a4206...a22

Skrevet

Merket de lite fostervann på ultralyd? HI

Ja, men var ikke veldig lite.

Ikke hadde jeg merket noe fostervann selv heller, så tror ikke jeg lakk. Var igrunn ikke så lite at jeg burde settes i gang heller, men jeg hadde lite tegn på at fødselen ville starte av seg selv de næreste dagene, så da bare satte de meg i gang.

Anonymous poster hash: cbd4e...c48

Skrevet

viste du at babyen kom til å være så stor?:-) hadde du høye mål?

Skrevet

Ble satt i gang 7 dager over på overtidskontroll. Ble sendt rett opp pga at de hadde god plass den dagen og fordi jeg var redd for at noe skulle skje baby. Det var ikke de redde for fordi alt var flott på kontrollen.

Skrevet

Fødte naturlig på dag 9. Gutten var 50 cm og 3940 gram

Skrevet

Med første gjekk vatnet og riene starta på dag 7 over, måtte etterkvart ha riestimulerande drypp. Ho var 3450 g.

Med andre vatt fødselen satt i gang på dag 10 grunna lite fostervatn, ho kom 11 dagar over. 3815 g.

Skrevet

Fødte naturlig på dag 9, 3950 og 50 cm. Fantastisk grei fødsel, halvannen time på sykehuset, ingen rifter:-) Vert å vente på, men uff så kjip den siste uke var. Spesielt når nummer en kom dagen etter termin.

Skrevet

Fødte 6 dager over termin. Ble satt i gang pga kronisk sykdom og mye smerter. Baby var 3860 g og 52 cm:)

Skrevet

To jenter som begge er født 8 dager over termin.

Den ene veide 3,3 kg og den andre 4,0 kg.

Kom av seg selv.

Anonymous poster hash: 9bd27...645
Skrevet

Kom av seg selv 13 dager over, dagen før igangsettelse (heldigvis), hadde godt med fostervann og alt var i topp tilstand. Litt over 4 kg.

Skrevet

Ble satt i gang 7 dager over på overtidskontroll. Ble sendt rett opp pga at de hadde god plass den dagen og fordi jeg var redd for at noe skulle skje baby. Det var ikke de redde for fordi alt var flott på kontrollen.

Forresten var baby 3715 gram og 54 lang
Skrevet

Gikk 11 dager over med begge.

Begge startet av seg selv.

Hadde liten mage med begge, fikk beskjed at der ble nok små barn, men ut kom det ei på 3420g og 50cm første gang og andre gang kom ut ei jente på 3525g og 50cm

Skrevet

Min nr 3 ble født 7 dager over termin, 4 kg akkurat, spontan fødsel. Hun ble født 1,5 time før jeg skulle på overtidskontroll, heldigvis ble det jo ikke den noe av :)

Skrevet

viste du at babyen kom til å være så stor?:-) hadde du høye mål?

Var på kontroll noen uker tidligere, og i følge vektestimeringen skulle hun vært 500 g mindre. Hadde høye mål og magen var stor. Fødselen gikk fint, men brukte lang tid på å presse henne ut, ca 1 time og 40 min.

Skrevet

Satt igang dag 8, baby kom dag 10.

Var estimert til å være godt over 4 kg, men veide 4000g akkurat.

Skrevet

Var på overtidskontroll på sykhuset 6 dager etter termin, ble strippa. Hadde mye kynner, og vond. Dro inn dagen derpå, ik mye åpning men litt rieaktivitet. Fikk seng og noe å sove på, og smertestillende i hoften. Da åpna det seg fra 3 til 9 cm på en time, og ungen var ute på en halv time. Han var 4 kg.

Anonymous poster hash: 244ec...0ae

Skrevet

Født 9 dager over. Satt igang. Estimert til 3600 og var 4950. Er blitt lovet å bli satt igang 3 uker før den gangen her .

Anonymous poster hash: b7175...bf3

Skrevet

Gikk en uke over, fødselen starta av seg selv, og hun var ute to timer før overgangskontrollen :)

3360 g, 50 cm.

Anonymous poster hash: a658d...e08

Skrevet

Fødte akkurat 7 dager over. Skulle egentlig settes i gang dagen etter fødsel, slapp heldigvis det. Barnet var 4,4 kg og 53 lang.

Anonymous poster hash: caab8...fbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...