Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første barn? Sånn hadde jeg det også sist graviditet, helt grusomt! Ikke like ille denne gangen takk og lov!

For meg hjalp det med varm dusj, eller å ligge på sofaen med glovarmt håndkle over. Pass på å alltid være varm nok, kle på deg godt med ull, og hvis du ikke har veldig avslørende klær kan det også hjelpe med ammeinnlegg i ull inni bh'en. Jeg synes faktisk at de smertene var vondere enn fødselen...

Sliter med det samme selv. Og det er ekstra ille når jeg fryser. Kjennes i tillegg ut som om puppene er konstant kalde, selv når jeg en sjelden gang ikke er kald i resten av kroppen. Jeg har også fått tips om ammeinnlegg i ull, men ikke skaffet meg dette enda.

Annonse

AU! Ja, natt til i går skjedde det noe med puppene mine. Jeg lå på magen på natta, og sov dårlig fordi de var så vonde. I dag, mandag, er det fremdeles vondt :unsure:

Har en på snart 11, men den gang var det kun sånn "brenne med lighter vondt" på brystvortene når jeg ble kald. Nå har jeg begge deler. Ammeinnlegg av ull? Allerede :sjokkbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...