Gå til innhold

Fortalte at jeg er betatt på fb og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lar han være i fred nå iallfall. Fått skrevet det jeg føler.

Anonymous poster hash: d2565...dd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angrer på at jeg sa noe i det hele tatt jeg nå :(

Skrevet

HURRA jeg er så glad :) viste seg at han ikke hadde svart fordi han hadde jobbet dag og natt. Vi skal møtes å snakke så han har ikke sagt nei iallefall ;)

Skrevet

Ooooooj.... Bare pass på så du ikke skremmer han helt med dette maset ditt! :o Du virker fryktelig ustabil.. Tenker det verste om han ikke svarer innen så så lang tid.. Og når du da endelig får svar så er alt bare lykke..

Anonymous poster hash: 4160a...7fb

Skrevet

Har ikke skremt han bort :) for et idiot svar!!

Skrevet

.

Skrevet

Ooooooj.... Bare pass på så du ikke skremmer han helt med dette maset ditt! :o Du virker fryktelig ustabil.. Tenker det verste om han ikke svarer innen så så lang tid.. Og når du da endelig får svar så er alt bare lykke..

Har du aldri vert forelsket? Det det er helt normalt....

Anonymous poster hash: 20bd8...bb0

Skrevet

Hun har sikkert ikke vært det når hun skriver på den måten. Eller så er hun rimelig spesiell av seg tenker jeg. Haha!

Skrevet

Nå har min kjæreste et barn fra før av da men, 

man må tenke på at man går ikke inn i forholdet alene, når man har barn. Derfor er det bedre å kun være dere litt før barn blir involvert, slik at dere ser om forholdet evt. tåler den overgangen han får fra å være barnløs til å være en rollemodell og stefar for tre barn. 

Jeg har pratet mye om dette til min kjæreste, og han vet at han ikke får bare meg alene men meg og to små til. Han er fullt klar over at barna kommer først, og at vi får den tiden vi får når den er der. 

Vi har samværshelger likt, så vi har annenhver helg til å kun være oss to :) 

Anonymous poster hash: 5bff6...f76
Skrevet

Han kan helt sikkert bli en fin familiefar selv om han ikke har barn fra før!

Og han er åpenbart glad i deg, han kjenner deg fra før og vet hvem du er på godt og vondt. Men det er et STORT valg å ta, det er ikke så lett å trekke seg når en har gått inn i et forhold med en barnemor. Han vet at du er seriøs. 

Bare ikke press fram et valg nå med en gang, la HAM ta styringen en stund så tar han dere kanskje alle sammen i en stor flott pakke :)

Anonymous poster hash: ca719...b11
Skrevet

Jøss for et surpomp- svar! Lenge siden noen har vært betatt selv skjønner jeg.

Synes ikke du maser overhodet HI, og det er helt naturlig å bli glad da. Håper alt ordner seg for dere :)!

Anonymous poster hash: e471d...895

Skrevet

Har du aldri vert forelsket? Det det er helt normalt....

Anonymous poster hash: 20bd8...bb0

Nettopp.

Anonymous poster hash: e471d...895

Skrevet

Takk dere :) veldig spent selv på hvordan dette vil gå. Bare litt redd for at han ikke klarer å takle dette med barna. Han er absolutt ikke vant til barn. Vi skal iallefall møtes og snakke sammen.

Blir nesten litt flaut å møte han. Han sa i går at dette kom brått på og at jeg snakka rett fra levra. Hehe ja det gjør jeg jo.

Skrevet

Hvordan har det gått? :)

Anonymous poster hash: cc38d...e31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...