Gå til innhold

Fortalte at jeg er betatt på fb og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fortalte jeg var betatt av han og han sa det samme til meg. Jeg har 3 barn og han ingen. Han skrev at han ikke viste om han var klar for det ansvaret. Skrev tilbake til han i går og han har enda ikke lest mld selv om han var pålogget fb i natt. Jeg selv tror det er bevisst at han ikke leser den,for alle ser jo om man får mld.

Lyst å skrive mld at det ikke var meningen å skremme han bort og med smilefjes.

Hva tror dere?vi har vært venner i flere år.

Anonymous poster hash: d2565...dd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser han har lest den i natt kl 03 og ikke svart :(

Skrevet

Dårlig tegn??

Gjest MamsMø
Skrevet

Hva skrev du? Kanskje han bare tenker seg om litt :-)

Gjest Julia1984
Skrevet

Ikke sikkert han orker å svare på en slik melding kl 3 på natten, kanskje han svarer i dag. Men uansett, tror ikke du skal klandre en barnløs mann for å tenke seg om, evt vegre seg for å gå inn i et forhold med 3 barn, eks/ekser og alt som hører med til det. Er bare å tenke seg selv. I utgangspunktet ikke spesielt risikofritt!

Skrevet

Jeg skrev at jeg likte han mer enn en venn. Han skrev da at han likte meg også,men at han ikke visste om han var klar for barn og så stort ansvar. Skrev da at det seff blir et litt mer familieliv han ikke er vant til men at jeg har fri 35% av tiden.

Lyst å skrive noe som dette:

Var ikke meningen å skremme deg altså :) husk at barna ikke blir innvolvert på veldig lenge uansett. Først må man jo se om ting fungerer :)

Greit å skrive det?eller ikke skrive noe?

Skrevet

Han kjenner barnefar fra tidligere gjennom meg. Jeg og han har vært venner i mange år. Takk for at dere svarer :)

Skrevet

Jeg hadde ALDRI gått inn i et forhold hvor mannen hadde 3 barn fra før! Så jeg skjønner mannen veldig godt. Fra å være barnløs "får" han plutselig 3 barn, må forholde seg til slt hva 3 barn innebærer, barnefar, evt konflikter etc etc.

Regner med at du har relativt små barn?

Anonymous poster hash: 4576e...92a

Skrevet

Jeg skjønner han godt jeg også, ja de er 3-5 og 8 år. Han er absolutt ikke vandt med barn heller.

Skrevet

Kan jeg skrive det jeg skrev litt lengre opp?

Skrevet

Hvis han har lest en mld kl 03 på natta så ville jeg tro han venter med å svare til i dag. Evt så er han mann som skjønner ikke at man bør svare på meldinger som ikke inneholder et spørsmålstegn:) Jeg ville ventet litt for å se om det kom et svar, og så evt skrevet noe om å ikke ville skremme han bort.

Jeg forstår jo at han synes det er skremmende, men hvis du gir han litt tid så kanskje han finner ut at han er betatt nok:) Og som du sier så er det jo vanlig og sjekke om det funker før man involverer de små.

Lykke til i alle tilfelle! Høres veldig koselig ut å være betatt av noen, og ekstra koselig når han er betatt tilbake:)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

I mange tilfeller ville jeg sagt kjør på, men i denne saken tenker jeg at det er lurt å holde igjen. Derfor tror jeg at du ikke skal mase, men vente lenge før du skriver ei melding og aldri før han har svart på den siste du skrev. La ham vente en stund, la ham lure, la han drømme og lengte og fantasere, og la ham jage.

Nå er ungene nevnt. Ikke snakk mer om dem, la det ligge. Dere vet begge at det er en hel flokk barn involvert. Det er skremmende nå, men kanskje ikke om noen måneder.

Altså:

Ikke skriv flere meldinger, la ham svare først.

Ikke vær pågående, da tror jeg han stikker.

Vær smart, bruk tid. Om han liker deg skikkelig god kan det hende han tør satse på deg og flokken.

Ikke snakk forholdet i hjel med ungene dine. Alt til sin tid.

Skrevet

Takk for fint svar :) jeg føler bare at jeg skrev litt sånn at han tror han må hoppe rett inn i familielivet med engang,derfor jeg ville skrive at barna ikke involveres før om lenge så han vet.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg synes han oppfører seg litt feigt. Hvis han ikke ønsker å prøve seg på noe dating/forhold med deg så bør han si det i klartekst. Alt for mange menn nøler og unnviker for å la det til å gå over av seg selv for å slippe ubehaget det innebærer å gi klar beskjed om at "jeg er ikke interessert". Jeg er sterk motstander av mind games, spille kostbar og holde regnskap over hvem som har sendt hvor mange sms når, men akkurat i denne saken så bør du vente synes jeg. Du sa du liker han og han svarte at han liker deg med forbehold. Hvis han ikke skriver noe mer så er han nok ikke interessert i noe mer enn disse meldingene dere utvekslet. Så får du heller prøve å gå videre og treffe noen andre, i stedet for å bli mer og mer betatt av en som ikke er interessert og bruke masse tid og krefter/nerver på ham.

Skrevet

Ok takk for svar :) vanskelig å la vær men...

Skrevet

Han skjønner jo at barna ikke vil bli involvert med en gang! Selv m jeg forstår at du ønsker å forklare deg, så la det ligge og ha litt is i magen. Helt enig med #12.

Anonymous poster hash: 8b300...240

Skrevet

Skjønner mannen veldig godt, jeg ville ikke innledet et forhold med en mann med 3 små barn. Det er ikke bare bare... Han vil nok finne ei dame uten barn så de kan skape det livet de ønsker selv.

Anonymous poster hash: 328c0...4b1

Skrevet

Takk :) føler ikke at jeg taper noe heller ved å forklare meg men..

Skrevet

En ting er barna. Det kan jo muligens skremme vekk en mann. Men kanskje ikke, dersom det er 100 % riktig dame?

En annen ting er at du står i fare for å bli litt pågående. Han vil nok ha litt rom til å tenke seg om, og ikke gi eg svar umiddelbart. Ikke at han ikke er interessert, men ingen ønsker å love bort for mye for tidlig, og om en føler press vil en som regel svare med å trekke seg tilbake. 

Han skjønner nok at dette er enten eller for deg. Det er vanskelig å ta stiling til på stående fot. Gi han litt tid og ikke kom trekkende med familielivet med en gang, verken i praksis eller i meldinger på FB...

Anonymous poster hash: ca719...b11
Skrevet

Takk for bra svar :) angrer på at jeg skrev om familielivet,kanskje han ble skremt.

Skrevet

Følte jeg måtte skrive til han og gjorde det. Jeg skrev: håper ikke jeg skremte deg helt bort,er jo ikke sånn at man må hoppe rett inn i famlivet,er mange mnd til barna blir involvert. Om det er helt uaktuelt for deg er det bare å si det :) jeg biter ikke og vi er fortsatt venner :)

Skrevet

Angrer på at du skrev noe om familielivet?

Du er mamma til 3 barn, mammarollen trer man ikke ut ifra selv om barna er hos far. Kanskje det er kamper, dugnader, avslutninger, syke barn etc. etc. de dagene som er forbeholdt far også.

Synes det virker som du jager etter feil mann. Du er mamma, og din potensielle kjæreste bør jo være innenforstått med hvilken stor rolle du har i ditt liv, og at han dessverre må kjøre annenpilot i mange år.

Hadde aldri involvert meg i en mann som ikke er moden, voksen og ansvarlig nok til å innse hvilke prioriteringer jeg må sette først i livet, og at mammarollen kommer før all rulling i halmen, blåsing av såpebobler på rosa skyer og treeing av markjordær på halmstrå.

Man kan jo være så forelsket så ørene flagrer av, men på bakgrunn av enkelte valg en har gjort i livet, så er det ikke alltid disse to er forenlig.

Hadde jeg vært deg ville jeg hvilt med på det største laurbæret på moders jord, og sett om han etterhvert tok kontakt. Kanskje han må modnes med rollen, men ikke tre den på ham. Er han verdt deg og dine barn, så kommer han.

Om ikke, børst støvet av skuldrene og walk on.

Anonymous poster hash: e7ac4...cf8
Skrevet

Jeg hadde tre barn da jeg møtte min mann, han hadde ingen. Vi er gift på tredje året og barn nr to sammen kommer snart!

Det har gått fint så ikke gi opp håpet HI! :-)

Anonymous poster hash: 217e1...675

Skrevet

Takk dere :) vet ikke om jeg jakter feil mann,føles kanskje litt sånn. Han har vært ungkar nesten hele livet og vet ikke hva familieliv er. Men man kan vel venne seg til alt,kan man ikke?fikk litt ro i sjela nå som jeg sendte den siste mld. Kommer IKKE til å sende noe mer om han ikke tar kontakt nå. MEN jeg dør etter å møte han før vi reiser bort en uke på søn.

Skrevet

Takk dere :) vet ikke om jeg jakter feil mann,føles kanskje litt sånn. Han har vært ungkar nesten hele livet og vet ikke hva familieliv er. Men man kan vel venne seg til alt,kan man ikke?fikk litt ro i sjela nå som jeg sendte den siste mld. Kommer IKKE til å sende noe mer om han ikke tar kontakt nå. MEN jeg dør etter å møte han før vi reiser bort en uke på søn.

Slapp av litt, du kommer til å jage ham bort før han i det hele tatt har fått vurdere hva han vil.

Anonymous poster hash: b4bcd...c8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...