Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Trenger tips til god badeolje og salve/krem for kropp og ansikt. Gjerne en god kuldekrem uten vann også Anonymous poster hash: a1b85...d59
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Jeg vil anbefale pattesalve. Billig, men super effektiv. Jenta mi har atopisk eksem, og salven funker knall. Fås kjøpt på jernvarehandelen her jeg bor. Fikk den anbefalt av HS, da jenta mi hadde åpne sår på lår som klødde og var smertefulle (eksem altså), og etter tre dager med pattesalve, var alle plagene vekk, og etter fem dager, var alle sårene borte. Nå smører jeg henne hver dag, og hun får aldri utslett lengre. Det hender hun blir litt rød i kinnene ved mye kontakt med vann, men så smører jeg henne ekstra i de tilfellene, og det forsvinner før det plager henne. Anonymous poster hash: 57429...f1a
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Smør med A-derma morgen og kveld. Den feteste varianten. Unngå å bruke ull inne i varmen. Vips blir det borte! Anonymous poster hash: caf99...faa
Siamese Hellhound Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Sørg for at han ikke bader så ofte, kanskje maks en gang i uka, hvis han ikke er åpenbart skitten. Bading og dusjing er tøft for eksemhud...
Gjest Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Pattesalven er gull verdt. Funker meget bra:)
Gjest Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Pattesalven er gull verdt. Funker meget bra:)
Siamese Hellhound Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 Pattesalven er gull verdt. Funker meget bra:) Hm, kanskje jeg burde prøve den på hendene mine? Har både eksem og tørr hud, finner ingenting som hjelper skikkelig...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2014 #8 Skrevet 14. januar 2014 Finn ut hva han er allergisk mot. Min gutt fikk et nytt liv når Omo ble byttet ut med Blenda Sensitive. Anonymous poster hash: cd806...1ec
Lille krøll Skrevet 14. januar 2014 #9 Skrevet 14. januar 2014 Min egen historie er at ingen salver hjalp noe særlig. Var allergisk mot mye og fikk et nytt liv når jeg fant det ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå