Gå til innhold

startet riene (fødsel) om natta eller iløpet av dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eer så skuffet hver morgen når jeg våkner med baby i magen :/

Så føler jeg at jeg må vente helt til neste natt. Er d slik?

Anonymous poster hash: f9572...8ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her gikk vannet ved midnatt, riene startet tidlig om morgenen 1,5 døgn senere. Tror det er veldig tilfeldig.

Skrevet

Første fødsel startet med vannavgang i halv ni tiden på morgenen, riene kom med en gang etterpå. De ble tettere og tettere, vondere og vondere i løpet av dagen. Barne ble født neste natt.

Andre fødsel startet med rier på formiddagen, ble kraftigere og kraftigere utover dagen og kvelden. Barnet ble født neste morgen.

Tredje fødsel startet også med rier på formiddagen, ble født samme kveld.

Fjerde fødsel startet med vannavgang i halv ti tiden om kvelden, endte med hastesnitt.

Anonymous poster hash: 44658...74f
Skrevet

Startet med rier 4-5tiden om natta og babyen kom på ettermiddagen

Anonymous poster hash: c7480...3e8

Skrevet

riene begynte på formiddagen

Anonymous poster hash: 00dec...cf1
Skrevet

nr 1 - startet med murringer kl 0430 om morgenen, kunne ikke kalle det rier før i ca 12-tiden

nr 2 - riene startet i 21 tiden på kvelden

Anonymous poster hash: c3e93...63a
Skrevet

Litt usikker med nr 1, jeg sier natta, men sykehuset sier dagen. Riene mine var regelmessige på 10 min og nedover fra kl 03, men de ble ikke ubehagelige før rundt 14 tiden. Gjorde ikke vondt før rundt 1630 og han var ute rett før kl 18.

Nr 2 startet riene på dagen og han var ute 2,5 time senere, men bare 1,5 time med ubehag/vondt.

Nr 3 startet på morgenen og hun var ute på under 2 timer, og bare de siste 45 min var ubehagelige/vonde.

Ikke hatt noen tegn til fødsel før riene satt inn :)

Masse lykke til, fødselen kan skje når som helst uten noen tegn i forkant :)

Skrevet

Riene begynte om kvelden med førstemann, om morgenen med nummer to, tre og fire :-) MYYe bedre om det begynner om morgenen, da føder man (som regel) i løpet av dagen og slipper å være våken en hel natt. Kommer seg fortere etter fødselen da! ;-)

Skrevet

De startet halv åtte om morgenen. Litt over tyve timer senere kom hun til verden ved akutt keisersnitt. Ingen symptomer på at noe var på gang før riene startet.

Anonymous poster hash: 6b4d7...3b0

Skrevet

Dette høres lovende ut damer :)

Takker så mye for alle svar!

Skrevet

Første fødsel: hadde litt småvondt hele dagen, og så sa det plutselig pang ca kl 23 med intense rier og vannavgang. Kl 0130 var babyen ute.

Andre fødsel: våknet med vondt kl 0130, dro inn til sykehuset kl 08. Babyen var ute kl 12.

Skrevet

Midt på dagen hos meg :) Hadde også hørt at for de fleste starter det på natta og var så skuffet hver morgen. Men de kom til slutt ;)

Anonymous poster hash: 9b5f9...487

Skrevet

Eer så skuffet hver morgen når jeg våkner med baby i magen :/

Så føler jeg at jeg må vente helt til neste natt. Er d slik?

her startet det kl. 06.00 om morgenen.

Anonymous poster hash: a37ae...1bd

Skrevet

Alle mine tre fødsler startet på natta...

Anonymous poster hash: bda16...774
Gjest Sekretøsa
Skrevet

En hvor vannet gikk når jeg sto opp, en med rier som begynte på ettermiddagen og en som startet ved midnatt.

Skrevet

Alle mine tre fødsler startet også på natten. Den siste var igangsatt med modningspille, men riene satte ikke i før på natten allikevel. 

Gjest meg&mini
Skrevet

Med første startet riene i 4-5-tiden, ca fire timer etter at vannet gikk.

Med andre startet riene i 18-tiden.

Det er ingen fasit. Masse lykke til:)

Skrevet

Med første begynte det med rier kl 7 en fredagskveld.

Med andre våknet jeg av at vannet hadde gått i 6 tiden en onsdagsmorgen. Riene kom ca en time etter vannavgang.

Anonymous poster hash: ac232...8b4

Skrevet

tidlig morgen med begge, men skjønte det ikke før litt utover formiddagen.

sist gang våknet jeg uthvilt og frisk etter en god natt uten ubehag. leverte jenta i bhg, og lillesøster ble født.kl 1615 om ettermiddagen, gikk fort:)

Anonymous poster hash: 38339...1e7

Skrevet

Når jeg gikk gravid med første så var jeg overbevist om at det ville starte på natten, våknet like skuffet hver morgen, helt til en natt der jeg våknet med rier. :)

Med andremann så visste jeg at det kunne starte når som helst, men fortsatt litt skuffet hver morgen, her startet de på ettermiddag\kvelden.

Anonymous poster hash: 5061b...aaf
Skrevet

Vannet gikk 02.30, riene startet ca 05, baby ute kl 13.15.

Anonymous poster hash: db65b...e22

Skrevet

Med første gikk vannet kl.7 om morgenen. Riene startet sent på kvelden etterpå.

Med andre startet riene i 2-3 tiden på natta. De avtok og vi fikk rom på sykehushotellet. Riene startet av seg selv igjen på ettermiddagen/tidlig kveld.

Skrevet

6 på morgenen ca med første (svakt) og 5 på morgenen med andre (sterke med en gang)

Anonymous poster hash: cb727...c86
Skrevet

Startet kl halv 4 på natta, ungen var ute kl 10:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...