Gå til innhold

Inspirert av tråden om mødre med irriterende uvaner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når blir du imponert over andre mødre? Hva er det som får deg til å tenke at det der var godt gjort? Hva beundrer du hos mødre?

Anonymous poster hash: 4bec1...794

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber i barnehage, og jeg ble imponert over ei mor som jeg vet har en krevende jobb kommer sent på ettermiddagen for å hente barna sine og sier hun håper barna har sovet en gooood lur i barnehagen fordi hun har lyst til å være lenge oppe med dem om kvelden :)

Anonymous poster hash: 4cd8c...2af
Skrevet

Jeg beundrer de som er dødsslitne og likevel hopper og danser med barna sine som om det skulle vært en lek.

Og de mødre som er 100% alene med barna sine og får det til å virke som en lek og sier de ikke ville hatt det annerledes..

Anonymous poster hash: 3071f...34e

Skrevet

De som er 100% alene med et eller flere barn.

De som klarer å ha det ryddig og rent hjemme med småbarn.

De som er flink til å ta med barna ut i "all slags vær" :-)

Anonymous poster hash: fe663...a23

Skrevet

De som viser at de virkelig ser barnet, tar barnet på alvor.

De som virkelig viser at de elsker barnet, hvor barnet vet at det er elsket.

De som greier å sette grenser med kjærlighet.

De som kan leke med barna med like stor glede som barna har.

Jeg beundrer også de mødrene som greier å be om hjelp når de trenger det.

Anonymous poster hash: acc41...5e0
Skrevet

De som klarer å ikke bli stresset nesten uansett hva som skjer. Kjenner bare til ei som er sånn, og det ser utrolig deilig ut. Selv får jeg det ikke til. :P

Anonymous poster hash: 07bda...98f
Skrevet

Blir imponert over mødre som har flere barn og som enten er alene om omsorgen hele tiden eller som har menn som jobber mye borte. Jeg har 1 barn og er alene, men ei i kullet mitt på universitetet har 3 barn og en mann som ukependler. Hun sjonglerer levering, henting, matlaging, handling, forelesninger (som alle er obligatorisk oppmøte på), aktiviteter og i tillegg jobber hun 40%. Helt utrolig at hun får det til, og at hun i tillegg er et godt menneske som ikke blir sur, grinete og har tid til en venninnekaffe innimellom.

Anonymous poster hash: 3885e...ee4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...