Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Det er 4 mnd siden fødsel og bekkenet er fortsatt kranglete. Jeg trener styrke hjemme samt går på mølla i motbakke i moderat tempo. Gjør også knipeøvelser hver dag. Går trulleturer ca 2x i uka. Trener 4-5x i uken. Har en del smerter når jeg trener men roer da ned en stund og fortsetter. I påvente av at bekkenet skal bli bedre forsøker jeg å gjøre det jeg kan av øvelser for å bli bedre. Har vært hos fysio 2x siden fødsel og fått konkludert at bekkenet er lile løst som da jeg var gravid. Ble anbefalt å bruke bekkenbelte samt gjøre øvelsér som ikke belaster bekkenet. Hva gjøre dere andre som plages med bekkenet av trening? Hva gjør dere bedre? Anonymous poster hash: cde7e...951
Queenmee Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Dette lurer jeg og på! Jeg har ikke fått noe gehør hos lege, og ingen fysiohjelp. Klarer ikke gå så mye tur som du gjør, og trening er håpløst. Enkelte dager er jeg tilbake til gangvansker og sliter med å løfte lisja mi. Er 6 måneder post fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå