Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Herregud å vondt inni meg jeg har. Han har jo brukt så mye tid og penger og lagt alt av dine følelser i neg. Mens jeg vil vøre ale å heller slite økonomisk.. enn å være med en jeg ikke er klar for og være med. Liker meg alene han er snill og go. Men mere en venn. Nen slik vil ikke han se det. Jeg har prøvd og det funker ikke.. huff. Stakkar kar.. Anonymous poster hash: 635e3...da0
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Har dere barn? Er i samme situasjon, men sliter med å gå pga. barn Anonymous poster hash: 12fd5...93d
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Vi har ikke barn sammen. Men han er en veldig økonomisk løft for meg.. men kjærligheten er ikke der fra min side.. huff.. ikk nå lengere.. men han har materialistuske ting jg ønsker. Men han tar ikke så godt vare på det. Mere et Takknemmelighetsfølelse forhold der han hjelper meg og jeg tilfredsstiller han.. og vi begge har våre behov. Det ikke noe katter , humor. Bare sofasitting. Ingen like interesser. :/ Anonymous poster hash: 635e3...da0
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Økonomi ville jeg nok ikke tenkt så mye på. Høres ut som at du bør bryte ja... Anonymous poster hash: 12fd5...93d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå