Ugl@ ruger... Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Viser seg at et av de fineste menneskene jeg kjenner, min bestevenninne har en anurisme av den skumle sorten. Jeg klarte å holde følelsene samlet da hun ringte meg, støttet og trøstet, i det øyeblikket jeg la på brøt jeg sammen. Jeg har grått og vet ikke min arme råd. Blir å reise å besøk henne før hun skal opereres, for vist nok er det ingen garantier for at operasjonen vil lykkes. Jeg tenker på barnet hennes, familien, litt egoistiske tanker også, hun er den jeg deler mine innerste tanker med, den venninnen som kjenner meg aller best. Hun er som en søster og jeg er så uendelig glad i henne og i familien hennes. Hennes datter er venninne med mine jenter, vi har delt så mye, uansett avstand og at vi ikke får sett hverandre så ofte. Vi deler minner fra ungdomstida, gode og dårlige, vi har trøsta hverandre,feiret hverandres triumfer, drukna sorger i rødvin og sjokolade sammen. Vi har kranglet slik bare fjortisvenninner kan gjøre og blitt venner igjen. Pokker ta, man skal ikke ta noe for gitt her i livet. I hvertfall ikke helsa og livet!
sug lut Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Så fryktelig, stakkars henne og alle rundt henne.
midgard Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Huff, dette var trist. Krysser armer og bein og håper alt går bra.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Neiognei, så fælt. Livet er så brutalt og man er så sårbar. Lykke til med alt til henne og alle dere rundt henne.
amandine Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Så inderlig leit. Jeg føler med både deg og henne. Mistet selv en av mine " i tykt og tynt, i ett og alt" for omtrent akkurat et år siden. Livet er urettferdig. Det er vondt og urettferdig. Pass på de gode dagene, pass på hvert øyeblikk. Vi har dessverre ingen garantier.
Gjest Fru Banderas Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 :-/ Håper for alles del at det går kjempebra!! Jeg vet ikke hvor i kroppen hun har det, men kona til en tidlihgere kollega av meg hadde en skikkelig tricky en i hodet, og det var stor sjanse for at operasjonen ikke ville ende bra i det hele tatt, men det gjorde den!! Og alt er bra den dag i dag. Stor klem til deg.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 Uff, så leit.. Føler virkelig med deg! Krysser fingra for at dette går bedre enn dere alle frykter! Klem
Gjest Helle_Høygir Skrevet 14. januar 2014 #8 Skrevet 14. januar 2014 Ja det var inderlig leit å høre. Du er ikke egoistisk - det er vondt å høre at en hjertevenn har fått noe slikt og må gjennom noe man ikke unner noen åkke som. Krysser fingre her også - tilsammen har vi en hel haug krysninger og du skal se da går det bra! Heier på håp og gode tanker:)
Ziva Skrevet 15. januar 2014 #9 Skrevet 15. januar 2014 Krysser fingrer og tær for at det går bra. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå