Gå til innhold

Noen som har lest Moren av Marit Christensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blandet følelser. Føler forfatteren tidvis gjør litt narr av henne og legger noe skylden for ABB sin syke verden på henne og hans søster. Likevel syntes jeg det var interessant og kan forstå den stakkars moren. Klandrer henne ikke for å ønske kontakt med sønnen etter 22.juli, uansett hvor ufattelig forferdelig han er. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 75045...1ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke kjøpt den eller lest den av prinsipp da hun ikke ønsker boken utgitt.. Men har følt med fristet et par ganger...

Anonymous poster hash: 7c200...5f0

Skrevet

Hva slags beskrivelse er det egentlig av henne og søsteren i boka? var begge psykisk syke?

Anonymous poster hash: 06d45...e8a
Skrevet

Gidd ikkje å lese den. Prinsipp her og. Har ikkje sansen for gribbar.

Skrevet

Nå har jeg ikke lest hele boken enda da,men synst det står veldig lite om søsteren.

Har ikke kommet til at det står noe om at hun psykisk syk nei.

Anonymous poster hash: 0315a...71e
Skrevet

Står endel om at søsteren så ned på AAB, klagde på han, at han ikke var bra nok ol, at han prøvde å leve opp til hennes standard. Og at moren var mest opptatt av det ytre, hvordan hun kledde barna, at de var høflige ol, og hadde lite grenser for barna. Synd at de måtte bli stående med noe av skylden for hva han gjorde (utifra boken), selv om såklart barndommen har mye å si for hvordan et menneske blir..

Skrevet

Står endel om at søsteren så ned på AAB, klagde på han, at han ikke var bra nok ol, at han prøvde å leve opp til hennes standard. Og at moren var mest opptatt av det ytre, hvordan hun kledde barna, at de var høflige ol, og hadde lite grenser for barna. Synd at de måtte bli stående med noe av skylden for hva han gjorde (utifra boken), selv om såklart barndommen har mye å si for hvordan et menneske blir..

joda såpass har jeg også lest,men mente at så langt som jeg er kommet hvertfall så er det ikke nevnt noe at søsteren psysisk syk.

Anonymous poster hash: 0315a...71e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...